باتری خودروهای برقی

شرکت ویرجینیایی افتون مستقر در ریچموند اعلام کرد به‌تازگی سرمایه‌گذاری 70میلیون‌دلاری در تاسیسات تولید افزودنی مایع‌های انتقال اتوماتیک (ATF) خود در سایت شهر ساژِی ایالت  ایلینوی تزریق کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت ویرجینیایی افتون مستقر در ریچموند اعلام کرد به‌تازگی سرمایه‌گذاری 70میلیون‌دلاری در تاسیسات تولید افزودنی مایع‌های انتقال اتوماتیک (ATF) خود در سایت شهر ساژِی ایالت ایلینوی تزریق کرده است. این سرمایه‌گذاری به حمایت از نیازهای روبه‌رشد مشتریان نفتی و سازندگان (OEM) برای پیشرفت‌های نسل بعدی در مایعات خودروهای الکتریکی ازجمله خودروهای الکتریکی هیبرید و تمام‌برقی (HEV BEV) کمک خواهد کرد. همچنین این بهبودها قابلیت و ظرفیت بیشتری برای برآورده کردن استانداردهای کیفیت مداوم مانند IATF 16949 فراهم می‌کنند. درنظر داشته باشید IATF 16949 مشخصات فنی و استانداردی است که با هدف توسعه سیستم مدیریت کیفیت درنظر گرفته شده و برای بهبود مستمر، تاکید بر پیشگیری از نقص، کاهش تنوع و ضایعات در زنجیره تامین صنعت خودرو و فرآیند مونتاژ کاربرد دارد.
رایان پانل، معاون تولید شرکت شیمیایی افتون گفت: «ما متعهد به حفظ بهترین قابلیت‌های تولیدی در کلاس خود هستیم تا نیازهای خریداران محصولات و مشتریان شرکتی «OEM» در بازار خودروهای برقی را که به سرعت در حال تحول هستند، مدیریت کنیم و به آنها پاسخ دهیم. سرمایه‌گذاری‌ها،کارآیی کلی ما را در تولید بهبود می‌بخشند و به این ترتیب از تداوم عرضه محصول به مشتریان اطمینان حاصل می‌شود.»
با حمایت شرکت مادر نیومارکت کمپانی افتون از سال 2016 بیش‌از نیم‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده تا توانایی و ظرفیت تولید مایع‌های جدید را در سراسر جهان فراهم کند. کوین استیدینگ، مدیر کارخانه ساژِی گفت: «به توانایی تیم خود در پیشبرد ایمن این پروژه پیچیده طی دو سال گذشته افتخار می‌کنم. توانایی و ظرفیت اضافه شده به این مرکز، ما را در موقعیت مناسبی قرار داده است تا نیازهای روزافزون مشتریان خود را برطرف کنیم.»
شرکت افتون، مجموعه‌ای پیشرو در تولید ادتیو روغن گیربکس اتوماتیک (ATF) در جهان است. البته این پیشرو بودن ادتیوهای گیربکس برای انواع سنتی پله‌ای و فناوری‌های جدیدتر مانند گیربکس‌های دوکلاچه (DCT) و گیربکس‌های متغیر پیوسته (CVT) به ارئه فناوری‌های این مجموعه در سیستم‌های جدید برقی هم کمک کرده است. آدام بنکس، مدیر بازاریابی حمل‌ونقل برقی این شرکت گفت: «سرعت سریع تغییر در توسعه مدل‌های هیبرید و تمام‌برقی‌ها، تقاضا و فرصت‌های بیشتری را در اختیار تولیدکنندگان چنین روانکارهایی قرار می‌دهد بنابراین نباید این موضوع نادیده گرفته شود. همکاری نزدیک با تامین‌کنندگان به‌منظور اطمینان از انتقال مایع انتقال برقی (ETF) به خودروسازان این امکان را می‌دهد طرح‌های پیشرانه‌های برقی را بدون عقب‌نشینی از مرزهای خلاقیت به جلو ببرند. علاوه‌بر این ما همچنان به سرمایه‌گذاری در زمینه قابلیت‌های جدید در مراکز فناوری خود در ایالات متحده، بریتانیا، چین و ژاپن برای آزمایش و توسعه قابلیت‌های منحصربه‌فرد محصول EV و فناوری ادامه می‌دهیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =