لنت‌های امکو

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی قطعات یدکی خودرو تبریز درحالی به‌پایان رسید که در این نمایشگاه شرکت‌های بسیاری در آن شرکت کردند و دستاوردهای بسیار مناسبی برای شرکت‌کنندگان داشته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی قطعات یدکی خودرو تبریز درحالی به‌پایان رسید که در این نمایشگاه شرکت‌های بسیاری در آن شرکت کردند و دستاوردهای بسیار مناسبی برای شرکت‌کنندگان داشته است. یکی از شرکت‌هایی که حضور پررنگی در نمایشگاه قطعات تبریز داشته شرکت پیشرو قدرت آریا، تولیدکننده انواع لنت‌ترمز با نام تجاری‌ امکو است.
رامین وفــــــــــــادار، قائم‌مقام مدیرعامل این شرکت با اشاره به‌حــــضور در این نمایشگاه به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «در بیــــست‌وششمین نمایشگاه قطعات تبریز شرکت ما به‌واسطه نماینده خود شرکت کـــــــرد و این نمایشگاه مورد استقبال بســـــــــیار بالای مردم قرار گرفت. استقبال از غرفه ما در این نمایشگاه نیز به‌صورت غیرقابل تصوری بالا بود.»
وی با اشاره به‌حضور افراد از شهرهای مختلف در این نمایشگاه تصریح کرد: «در این نمایشگاه افراد بسیاری از شهرهای مشهد، زاهدان، شیراز، اصفهان، قم و اهواز از غرفه ما بازدید کردند و می‌توان گفت که توانستیم مشتریان جدیدی را جذب کنیم.»
وفادار در ادامه افزود: «این نمایشگاه فرصت خوبی برای شرکت‌ها برای آشنایی با فعالان حوزه قطعات و لوازم‌یدکی خودرو بود و از این حیث شرکت ما نیز توانست به‌تعداد مشتریان خود درسراسر کشور اضافه کند.»
وی هدف از حضور در این نمایشگاه را معرفی احمدپور، نماینده تبریز این شرکت در راستای معرفی به‌فعالان حوزه قــــــطعات آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار اعلام و تاکید کرد: «با این وجود استقـــــــبال از محصولات ما فقط منحصر به این استان و استان‌های همجوار نشد و مشتریان دیگری در استان‌های دیگر کشور برای همکاری با ما اعلام آمادگی کردند.»
رامین وفادار همچنین گفت: «سعی کردیم دامنه فعالیت خود را گسترش داده و تولیداتمان را به‌مناطقی عرضه کنیم که پیش از این در آن‌ها فعالیت چندانی نداشتیم. همچنین در این نمایشگاه از کشور آذربایجان نیز میهمانانی داشتیم و از ما درخواست نمایندگی کرده‌اند و درحال بررسی برای حضور در بازار کشور آذربایجان هم هستیم.»
وی تاکید کرد: «حضور در این نمایشگاه به‌ما نشان داد که محصولات ما طرفداران بسیاری دارد. بازدیدکنندگان بسیاری از غرفه ما بازدید کردند و همان‌طور که اشاره کردم مشتریان جدیدی به‌مشتریان قبلی ما افزوده شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =