عمر باتری خودروهای تجاری

دو شرکت زیمنس و ولتا همکاری مشترکی را در راستای توسعه زیرساخت شارژ برای ناوگان حمل‌ونقل شهری به‌منظور به‌صفر رساندن آلایندگی در این بخش آغاز کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،دو شرکت زیمنس و ولتا همکاری مشترکی را در راستای توسعه زیرساخت شارژ برای ناوگان حمل‌ونقل شهری به‌منظور به‌صفر رساندن آلایندگی در این بخش آغاز کردند. این همکاری به‌گونه‌ای است که به‌حداقل سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد و تمرکز مشترک این شرکت‌ها روی شارژ، ارتقای تسهیلات و راه‌حل‌های مدیریت انرژی خواهد بود.
توماس کیسلینگ، مدیر فناوری زیرساخت هوشمند زیمنس در این خصوص گفت: «قصد داریم از طریق همکاری با Volta Trucks، راه‌حل‌هایی برای حمل‌ونقل ایجاد کرده و به‌مشتریان Volta Trucks عملکرد بیشتر را در کنار کاهش هزینه‌های انرژی ارائه کنیم.» کیسلینگ افزود: «از آن‌جایی که ناوگان تجاری به‌دنبال دستیابی به‌اهداف پایدار و ارائه راه‌حل‌های زیرساختی مقرون‌به‌صرفه و قوی است، خوشحالیم که توانستیم برای دستیابی به‌این اهداف با Volta Trucks همکاری کنیم.»
کامیون‌های ولتا نخستین خودروهای تجاری تمام‌الکتریکی 16 تنی درجهان هستند و ولتا اخیرا مجموعه‌ای از آزمایش‌های هوای گرم را روی وسیله‌نقلیه جدید خود انجام داده و بیش از 2500 کیلومتر چرخه رانندگی متمرکز بر مشتری را با سرعت بزرگراه، شهر و بین شهر تکمیل کرده است.
هدف از این مشارکت بهین‌سازی مستمر کل عملیات برای دستیابی به‌زمان به‌روزرسانی سریع‌تر با حداقل هزینه است. این رویکرد بهینه‌سازی توسط مدل‌های تحلیلی و شبیه‌سازی پیشرفته ارائه می‌شود و عواملی مانند چرخه کار ناوگان، زمان شارژ، عمر باتری، مصرف بهینه انرژی و هزینه‌ها و مدیریت دارایی را در نظر می‌گیرد. مدیرعامل Volta Trucksنیز گفت: «خوشحالم که Volta Trucks با زیمنس همکاری می‌کند تا راه‌حل‌های زیرساخت شارژ پیشرو درصنعت را برای مشتریان کامیون به‌عنوان خدمات ارائه دهد.» زیمنس درشراکت با ولتاتراکس به‌دنبال پشتیبانی از ارائه راه‌حل‌های حمل‌ونقل است تا دستیابی به‌ناوگان برقی را ساده‌تر کند. این امر منجر به‌مزایای زیادی برای مشتریان خواهد شد. زیمنس و کامیون‌های ولتا با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا زیرساخت‌ها و ظرفیت برق شبکه یا منابع انرژی پایدار را به‌طور کامل مدیریت کنند. در این مسیر نیاز مشتریان به‌انرژی را دریافت و مدیریت خواهند کرد و اطمینان حاصل می‌شود که ظرفیت‌ها مطابق با نیاز مشتریان افزایش می‌یابد. همچنین از این طریق ولتاتراکس اطمینان حاصل می‌کند که زیرساخت شارژ مقرون به‌صرفه از طریق الگوریتم‌های شارژی دراختیار مالکان خودروها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =