مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو از سوم تا ششم آذرماه، گفت: «در این نمایشگاه از پنج خودرو جدید رونمایی می‌شود.»

احمدرضا طحانیان، درخصوص نمایشگاه خودرو اصفهان اظهار کرد: «از سوم تا ششم آذرماه شاهد برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان هستیم، این صنعت پس از نفت یکی از مهم‌ترین صنایع کشور بوده که حجم زیادی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است.»

وی افزود: «با وجود تحریم‌ها، نیاز کشور به صنعت خودرو هر روز افزایش یافته و اکنون خودرو در کشور ما به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است که اهمیت بسیاری دارد.»

وی گفت: «با توجه به رشدی که در این صنعت اتفاق افتاده، کیفیت خودروهای داخلی روبه افزایش است. اکنون خودروسازها جهش کیفیت را در دستور کار خود قرار داده‌اند.»

طحانیان اضافه کرد: «در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۰ برند اول کشور حضور دارند که ازجمله آن می‌توان به کرمان‌خودرو، مدیران‌خودرو، گروه بهمن، خودروسازی فردا، ایران‌خودرو و شایان‌دیزل اشاره کرد.»

وی تصریح کرد: «پیش‌بینی می‌شود امسال نیز این نمایشگاه موفق عمل کند.»

طحانیان اضافه کرد: «حدود ۱۵هزارمترمربع از فضای بسته و روباز نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به این رویداد اختصاص یافته است.»

وی تصریح کرد: «علاقه‌مندان می‌توانند رانندگی با خودروهایی را که از آن رونمایی می‌شود نیز امتحان کنند. همچنین در روز ابتدای این نمایشگاه رویدادی برگزار می‌شود که در آن خبرنگاران چالش‌های صنعت خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهند. برای برگزاری نشست‌های تخصصی در این نمایشگاه نیز برنامه‌ریزی شده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =