پیکاپ آسنا

ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته روز گذشته ۲۷ آذرماه با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در مصلی تهران افتتاح شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته روز گذشته ۲۷ آذرماه با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در مصلی تهران افتتاح شد. در این نمایشگاه بیش‌از ۳۰۰ شرکت دولتی و خصوصی و دانش‌بنیان حوزه حمل‌ونقل حضور دارند. نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته ۲۷ تا ۲۹ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
گرچه جای برخی تجاری‌سازان کشور در این دوره از نمایشگاه خالی بود، اما تجاری‌سازانی ازجمله آمیکو، سایپادیزل، رخش‌خودرودیزل، نامیکران‌، پیلسان و کرمان‌دیزل با حضور خود به این دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک رونق بخشیدند. برخی تولیدکنندگان نیز از محصولات جدید خود که می‌تواند نیاز ناوگان‌های باری و مسافری کشور را تامین کند، رونمایی کردند.

رونمایی از 7محصول تجاری در ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل

«پیکاپ آسنا 7سرعته» رونمایی شد
خودروسازی آمیکو که در زمینه تجاری‌های باری فعالیت می‌کند، در ششمین دوره نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور پیدا کرد. آمیکو در این نمایشگاه به ارائه و معرفی محصولات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین باری خود پرداخت و در کنار آن از مدل جدید پیکاپ آسنا هم رونمایی کرد. امکان خرید و پیش‌فروش این خودروها برای متقاضیان در نمایشگاه حمل‌ونقل وجود دارد. همچنین خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین این شرکت هم در نمایشگاه به نمایش درآمدند.

کامیون جدید «سایپادیزل» به نمایش گذاشته شد
سایپادیزل نیز به‌عنوان یکی از بزرگترین تجاری‌سازان داخلی کشور، در ششمین دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور دارد. این تجاری‌ساز بزرگ کشور از این فرصت برای به نمایش درآوردن محصولات خود استفاده کرده و باری‌های سنگین و نیمه‌سنگین خود را به نمایش گذاشته، این در حالی است که سایپادیزل در این دوره از نمایشگاه جدیدترین کامیون دانگ‌فنگ خود را تحت عنوان KR در معرض دید عموم قرار داده است.

دو محصول نیمه‌سنگین و سنگین «کرمان‌دیزل»
کرمان‌دیزل یکی دیگر از تجاری‌سازانی است که در ششمین دوره نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور دارد. این تجاری‌ساز که در کرمان مستقر است در این دوره از نمایشگاه دو محصول خود را معرفی و عرضه کرده است؛ کامیونت دایون 10.100 تن (ثمین‌خودرودیزل) و کشنده N8 کرمان‌دیزل. پیش از این کامیون‌های دایون در 2 مدل در ایران تولید می‌شدند؛ یک مدل سقف‌کوتاه و دیگری سقف‌بلند. اما مدل جدید که به‌تازگی رونمایی شده و در این نمایشگاه هم حضور دارد، نسخه ۴۳۰ این تجاری‌ساز داخلی است.

رونمایی بنز آکسور «رخش‌خودرودیزل»

رخش‌خودرودیزل دیگر تجاری‌سازی که در این دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل حاضر شده و به معرفی محصولات خود با برند کاماز پرداخته است. این خودروساز داخلی روز گذشته مدل جدید کشنده کاماز را رونمایی کرد که به‌گفته مدیرعامل این شرکت این کشنده، آکسور بنز با همان مشخصات است. رخش‌خودرودیزل در این دوره از نمایشگاه محصولات دیگری از جمله بنز آکسور 2841، کامیون‌های 10چرخ 2840 و دیگر محصولات خود را با کاربری‌های مختلف به نمایش درآورده است.

معرفی ون مسافری «نامیکران»‌

نامیکران (آورین صنعت راد) یکی از جدیدترین شرکت‌های تجاری‌ساز کشور است که به گفته مدیرعامل این شرکت می‌توان آن را فرزند یا شریک شرکت عقاب‌افشان دانست. اما این خودروساز تازه‌تاسیس برخلاف عقاب‌افشان اما تنها به خودروهای مسافری بسنده نکرده و قرار است تولید تجاری‌های باری را هم در برنامه خود داشته باشد. نامیکران درحال‌حاضر موفق به عرضه ون مسافری خود شده که در این دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک هم این ون را به نمایش درآورده است. همچنین نمونه‌هایی از کشنده و کامیون‌های این خودروسازی هم در نمایشگاه حضور دارند.

معرفی یک کشنده جدید توسط «پیلسان»
خودروسازی پیلسان هم در این نمایشگاه با کشنده C7H خود حاضر شده است. این تجاری‌ساز داخلی در مدت‌زمان کوتاه فعالیت خود، مدل T7H را به‌عنوان نخستین کشنده پیلسان با بهره‌مندی از طراحی یک شرکت مشهور ایتالیایی معرفی و به بازار عرضه کرد. همچنین در فاصله زمانی کوتاهی مدل C7H 440 نیز به بازار آمد و مدل دیگر این خودروسازی با نام C7H 480 AMT معرفی شد. در ششمین دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک نیز قرار است این تجاری‌ساز داخلی کشنده‌ جدیدی را معرفی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =