کمپانی آلمانی کنور

کمپانی آلمانی کنور برمس (Knorr-Bremse) به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده بین‌المللی سیستم‌های ترمز و تامین‌کننده پیشرو در سایر سیستم‌های ریلی و خودروهای تجاری، نقطه عطف رسیدن تحویل 50 میلیون نسخه ترمز دیسکی بادی را با یک پست لینکدینی رقم زد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی آلمانی کنور برمس (Knorr-Bremse) به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده بین‌المللی سیستم‌های ترمز و تامین‌کننده پیشرو در سایر سیستم‌های ریلی و خودروهای تجاری، نقطه عطف رسیدن تحویل 50 میلیون نسخه ترمز دیسکی بادی را با یک پست لینکدینی رقم زد. در اعلامیه لینکدینی این کمپانی آمده: «۵۰ میلیون؛ این تعداد قابل توجهی است که ما موفق به‌تحویل ترمزهای دیسکی بادی خود به مشتریانمان در سراسر دنیا شدیم.»
این رکورد موفقیت‌آمیز ترمزهـــــای دیسکی بادی Knorr Bremse برای کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و تریلرها در ســـــال 1992 آغاز شد. هدف هم در آن زمان و هم‌اکنون بهبود ایمنی، کاهش فواصل ترمز و افزایش راحتی در رانندگی خودرو بوده است.
برمس در پست خود ادامه داد: «چه چیزی باعث موفقیت ترمزهای دیسکی بادی ما می‌شود؟ ما می‌توانیم به‌دلایل زیادی فکر کنیم! اگر بخواهیم فقط به‌تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم باید گفت بالاترین قابلیت اطمینان و ایمنی، لنت‌ترمز با دوام، طراحی جمع‌وجور و وزن کم با بهترین نسبت گشتاور به‌وزن و در دسترس بودن جهانی قطعات که نگهداری ترمزها را بسیار آسان‌تر می‌کند جزو این موارد به‌حساب می‌آیند.»
این شرکت که سال تاسیس آن به ۱۹۰۵ میلادی بازمی‌گردد و در حال حاضر تحت نظر کمپانی کیپه «Kiepe» فعالیت می‌کند، در پایان اعلام کرد: «البته رسیدن به‌این رقم باعث استراحت ما نخواهد شد. تیم‌های ما در سرتاسر جهان درحال توسعه راه‌حل‌های جدیدی برای ترمزگیری هستند که الزامات آینده را برآورده می‌کنند و حمل‌ونقل را پایدارتر می‌کنند. آپشن‌های جدید مانند Active Caliper Release راندمان و عمر لنت را افزایش می‌دهند و نسل‌های جدید ترمز Synact و NexTT وزن را کاهش داده و راه‌حل‌های آینده را به‌نحوی تغییر می‌دهد که انتشار ذرات در آن‌ها محدود خواهد شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =