رحیم محمدی مدیرعامل شرکت پیشرو قدرت آریا

در سال‌های گذشته تولید لنت‌ترمز در کشور صرفا هماهنگ با استانداردهای سطحی و تنها با هدف رفع نیاز بازار داخل بود. یعنی بیش‌تر از آن‌که به‌مقوله تولید نگاه کیفی داشته باشیم، تاکید بر بعد کمی آن بود. اما حالا شرکت‌ها فراتر از نیاز داخل تولید دارند و بحث کمی در این‌جا مطرح نیست.

به گزارش «اخبار خودرو»،در سال‌های گذشته تولید لنت‌ترمز در کشور صرفا هماهنگ با استانداردهای سطحی و تنها با هدف رفع نیاز بازار داخل بود. یعنی بیش‌تر از آن‌که به‌مقوله تولید نگاه کیفی داشته باشیم، تاکید بر بعد کمی آن بود. اما حالا شرکت‌ها فراتر از نیاز داخل تولید دارند و بحث کمی در این‌جا مطرح نیست. این مساله سبب شده است برخی شرکت‌ها به فکر تولید محصولات با سطح کیفی بسیار بالا باشند. تا جایی که امروزه شاهد ارتقای کیفی چشمگیر تولید لنت‌ترمز در داخل کشور هستیم و محصولات ما در برخی مدل‌ها گوی سبقت را از رقبای خارجی خود ربوده‌اند. بنابراین کیفی‌سازی اولویت اصلی بسیاری از شرکت‌ها بوده و در این راستا اقدامات مختلفی صورت گرفته است.
درهمین زمینه رحیم محمدی، مدیرعامل «پیشرو قدرت آریا» با نام تجاری امکو که محصولاتی با برند m.co تولید می‌کند، از تامین مواداولیه مورد نیاز این شرکت از خارج، در راستای افزایش کیفیت و پاس کردن استانداردهای بالاتر خبر داد. این شرکت به‌تازگی برای تامین مواداولیه مورد نیاز تولید خود با یک شرکت خارجی همکاری می‌کند. وی درخصوص اینکه هدف از اقدام جدید شرکت در راستای تامین مواداولیه و همکاری با یک شرکت خارجی جدید چیست و این مساله چه‌تاثیری بر کیفیت نهایی دارد؟ به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «ما در همکاری با شرکت خارجی برای تامین مواداولیه اهداف مختلفی را مد نظر داریم. اما هدف اصلی‌ ما جلب رضایت حداکثری بازار و همچنین پاس کردن آزمون‌های استاندارد مربوطه بوده است. این اقدام سبب ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی شده است.»
مدیرعامل پیشرو قدرت آریا بااشاره به‌شرایط تامین مواداولیه در داخل کشور اظهار داشت: «تامین مواداولیه در داخل با چالش مواجه بوده و از دلایلی که ما به‌سمت تامین مواداولیه از خارج کشور رفتیم، عدم‌امکان تامین آن به‌شکل دائمی و یکنواخت در کشور است.»
رحیم محمدی همچنین در پاسخ به‌این پرسش که به‌لحاظ قیمتی چه‌تفاوتی بین تامین از داخل و خارج وجود دارد؟ اظهار داشت: «قیمت مواداولیه وارداتی نسبت به‌نمونه داخلی، بین 80 تا 100 درصد گران‌تر است. اما دیگر نگرانی بابت کیفیت آن وجود ندارد و همواره موادی با سطح کیفی بسیار مناسب دراختیار بخش تولید قرار می‌گیرد.»وی درخصوص اینکه آیا با ورود مواداولیه به‌کشور امکان آن وجود دارد که خودروهای پوشش‌داده‌شده در خانواده محصولات m.co گسترش یابد؟ تصریح کرد: «بله؛ قطعا با ورود مواداولیه مورد نیاز در ردیف مختلف کیفی، امکان تولید لنت برای انواع خودروهای سبک و سنگین فراهم خواهد شد. همچنین اگر کامپاندهای وارداتی، استانداردهای روز دنیا را پاس کند، امکان صادرات محصول تولیدی نیز وجود دارد.»

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    الکی نگو لنت ترمزهای ما از لنت ترمز های خارجی ها بهتره
  • احمد IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    جون خودت جوک نگو 🤣🤣🤣😍

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =