کد خبر: 243492
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
سایپا

فروش فوق‌العاده شاهین و کوییک آر پلاس اتومات که قرار بود از ساعت 14 روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شود، به سبب از دسترس خارج شدن سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به امروز (چهارشنبه) موکول شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،فروش فوق‌العاده شاهین و کوییک آر پلاس اتومات که قرار بود از ساعت 14 روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شود، به سبب از دسترس خارج شدن سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به امروز (چهارشنبه) موکول شد.

درحالی که طبق اعلام قبلی شرکت سایپا بنا بود فروش فوری دو محصول شاهین و کوئیک اتومات از ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن ماه تا تکمیل ظرفیت آغاز شود همچنان ثبت نام با اختلال همراه است.

از همان ساعات نخست آغاز ثبت نام، بازکردن سایت برای متقاضیان با اختلال روبرو شد و همین موضوع عاملی شد تا مردم برای شرکت در این طرح فروش با مشکلاتی روبرو شوند.

با گذشت دو ساعت از اجرای این طرح شرکت سایپا در اطلاعیه اعلام کرد که ساعت اجرای این طرح به ساعت 18 روز سه شنبه 4 بهمن ماه موکول شده و امکان ثبت نام صرفا برای متقاضیان حائز شرایط تا تکمیل ظرفیت ممکن است.

اما باوجود گذشت ساعاتی از 18 بازهم خبری از اصلاح ایرادات سایت نشد و مردم همچنان برای شرکت در این طرح سرگردان بودند. در نهایت شرکت سایپا برای دومین بار ساعت اجرای فروش فوری محصولات خود را تغییر داد و اعلام کرد فردا این طرح فروش اجرایی خواهد شد.

البته هنوز ساعت اجرای این طرح فروش اعلام نشده و فقط سایپا اعلام کرده فردا این طرح فروش با رفع ایرادات نرم افزاری انجام خواهد شد و امکان این درج این پیام در سایت این شرکت وجود دارد که: بدلیل استقبال شما مشتریان عزیز این بخشنامه تکمیل ظرفیت گردیده است!

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    8 0
    تو کل دنیا همچین اتفاقی قفله . تو تمام دنیا اگر یک ماشین عرضه بشه و تقاضا کافی برای اون نباشه اون هم ارزه ای که رسمی باشه و از یک هفته قبل اعلام بشه ، اگر تقاضا براش نباشه اون ماشین باید از رده خارج بشه ولی تو ایران ما تقریباً به فاصله دو هفته از اینکه ماشین عرضه شده و تقاضای براش نبود و تو سر ماشین خورد حالا گذاشتن ماشین برای فروش. سایت به مشکل خورده گاهی وصل میشه گاهی قطع میشه اذیت کردن چند ساعتی که مردم وایسادن تقاضای براش نبوده فقط دارن با بازی با افکار عمومی که سایت قطع کنن و می خوان بگن که مردم آنقدر تقاضا داشتن که سایت قطع شده درصورتی که خودشون داشتن سایت دستکاری می کردند و یک سری آدم ... اون بالا هستن که مردم رو مسخره کردند. لگن های تولیدی این شرکت رو دارن به قیمت بالایی با این بدبختی به مردم میدن
  • مصی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 0
    خدا لعنتتون بکنه با این ماشیناتون
  • bahram IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    سلام ملت عزیز دست ازین خودروهای بی کیفیت بردارین تا این شرکت‌ها بفهمن که چقدر خودرو الکی تولید میکنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =