یزد‌تایر

فرماندار یزد ضمن بازدید از کارخانه «یزدتایر» مشکلات کارگران این واحد تولیدی را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،فرماندار یزد ضمن بازدید از کارخانه «یزدتایر» مشکلات کارگران این واحد تولیدی را از نزدیک بررسی کرد. سیدمحمدرضا مدرسی با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان در بازدید از کارخانه یزدتایر، با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه در جریان موانع و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت و قرار شد با کاهش مشکلات منافع این کارخانه و کارگران تامین شود.
وی همچنین در این بازدید از نزدیک با گفت‌وگو با کارگران در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و در جلسه‌ای با حضور مدیران یزدتایر بر لزوم همدلی مدیران و کارگران جهت دستیابی به اهداف مدنظر تاکید کرد. مجتمع صنایع لاستیک‌سازی یزد که با نام یزدتایر نیز شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تایر ایرانی برای سواری، کامیون‌های باری و تجاری، کامیون‌های سبک، شاسی‌بلند، خودروهای مسابقه‌ای، هواپیما و ماشین‌آلات سنگین است. این مجموعه در سال ۱۳۶۵ در شهر یزد تاسیس شد.
یزدتایر فعالیت خود را بر محصولات لاستیک و تایر متمرکز کرد و توانست در این صنعت جایگاه خوبی به‌دست آورد. این مجموعه یکی از شرکت‌های سهامی عام به‌شمار می‌رود. البته در این بخش آرتاویل‌تایر و گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز یکی از بزرگ‌ترین سهامداران آن هستند. این واحد با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین و تجهیزات پیشرفته توانسته است لاستیک با نرمی بالا و مقاوم در برابر سایش و طرح آج‌های متنوع تولید و روانه بازار کند. این لاستیک‌ساز در جهت اصلاح و بهینه‌سازی محصولات خود گام‌های موثری برداشته که از جمله بارزترین آن اقدام به تولید تایرهای رادیال سیمی در سال 1386 با اخذ فن آوری رسمی از یکی از مراجع اروپایی به‌نام وردشتاین هلند است.
تنوع لاستیک‌ها در مجموعه لاستیک‌سازی یزدتایر بسیار بالاست و تمامی تایرهای تولیدی این مجموعه بر حسب شرایط؛ طراحی، تولید و عملکردشان در جاده‌ها نیز دسته‌بندی و نامگذاری می‌شوند. همچنین این شرکت جزو اولین تولیدکننده‌های ایرانی است که لاستیک‌هایی با سایز رینگ بیشتر از 15اینچ را در ایران تولید می‌کند.
علاوه‌بر این شرکت اولین تولیدکننده لاستیک در ایران است که تایرهایی با شاخص سرعت بالای V را برای خودروهای اسپرت تولید می‌کند. فناوری و تکنولوژی مورداستفاده در تولید تایر بسیار حائزاهمیت بوده زیرا لاستیک یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو است چون حفظ سلامت راننده و سرنشینان به این حلقه‌های لاستیکی بستگی دارد. از همین‌رو می توان گفت لاستیک‌های یزدتایر باتوجه به کیفیت و عملکردشان یکی از بهترین لاستیک‌های استاندارد و پیشرفته در صنعت تایر کشور به‌شمار می‌روند.
استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب در خط تولید یکی از عوامل موثر در کیفیت و عملکرد و همچنین طول عمر بالا هر یک از طرح گل‌های یزدتایر است. البته شرکت یزدتایر یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های لاستیک‌سازی در ایران و همچنین در خاورمیانه است. ازسوی‌دیگر محصولات یزدتایر بخش مهمی از نیاز تایر شرکت‌های خودروسازی داخلی مانند ایران‌خودرو، سایپا، کرمان‌خودرو، ایران‌خودرودیزل و سایپا دیزل را تامین می‌کند و بر قدرت خودرو نیز می‌افزاید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی دهقانی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    درسته مشکلات هست ولی باید هوای کارگر را داشته باشن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =