کد خبر: 243882
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
پیروز

با تولد «پیروز»؛ ‌توله یوز ایرانی یک شرکت فعال در صنعت موتورسیکلت به‌عنوان حامی رسمی یوز ایرانی خیابان‌های شهر را با بیلبوردهای تبلیغاتی خود با شعار حمایت از این گونه در حال انقراض و البته حائزاهمیت برای مردم ایران تزیین کرد تا در کنار تبلیغات خود با حمایت مردم از پیروز نیز همراه باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پرداختن به مسئولیت اجتماعی توسط برندها از قدیم تا امروز جز اولویت‌ کاری مدیران خوش‌فکر در صنایع مختلف ازجمله صنایع مرتبط با حمل‌ونقل و خودرو بوده است. با تولد «پیروز»؛ ‌توله یوز ایرانی یک شرکت فعال در صنعت موتورسیکلت به‌عنوان حامی رسمی یوز ایرانی خیابان‌های شهر را با بیلبوردهای تبلیغاتی خود با شعار حمایت از این گونه در حال انقراض و البته حائزاهمیت برای مردم ایران تزیین کرد تا در کنار تبلیغات خود با حمایت مردم از پیروز نیز همراه باشد.
حالا پیروز، ‌تولد یک سالگی خود را ندید و البته مشخص هم نشد حامی رسمی او تا کجای کار از این توله یوز برای برخورداری از داشتن یک زندگی سالم و حتی درمان بیماری حمایت کرده است. اما فارغ از تمام این موضوعات آنچه اهمیت دارد، انتخاب صحیح موضوعات اجتماعی توسط مدیران برندهای مختلف در بخش‌های گوناگون صنعتی برای تاثیرگذاری بیشتر بر آحاد جامعه است. برای نمونه جا دارد در جامعه‌ای که تلفات ناشی‌از تصادفات راکبان موتورسیکلت و صدمات ناشی‌از عدم استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین به معضلی برای کشور تبدیل شده است، شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت فرهنگ‌سازی در استفاده از موتورسیکلت را به‌عنوان مسئولیت اجتماعی خود برگزینند یا به‌عنوان حرکتی نمادین ماهانه تعدادی کلاه ایمنی استاندارد به راکبان موتورسیکلت هدیه دهند. ازسوی دیگر در شرایطی که آلودگی هوا به معضلی بزرگ برای مردم کلانشهرها تبدیل شده است و تنفس دشوار است،‌ یک تولیدکننده موتورسیکلت می‌تواند حمایت خود را بر حمل‌ونقل پاک بگذارد و بخشی از فعالیت خود را بر توسعه ناوگان موتورسیکلت‌های برقی باکیفیت برای اقشار کم‌درآمد جامعه قرار دهد. به‌هرحال دیروز «پیروز» در 10ماهگی تلف شد و در عمل، حامی او احتمالا با کمترین دستاورد تبلیغاتی باید بیلبوردهایش را از سطح شهر جمع کند اما هنوز با ایده‌های مناسب همچنان می‌توان تبلیغات را براساس مسئولیت‌های اجتماعی تعریف و با هزینه‌کرد درست پول، مانع‌از ایجاد اتفاقات ناگوار برای موتورسواران شد و فرهنگ استفاده از وسایل‌نقلیه پاک را نیز در جامعه اشاعه داد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    کلا ایران سرزمین مردگان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =