باتری خودروهای الکتریکی

تولیدکننده خودروهای الکتریکی بریتانیایی Tevva وارد یک مشارکت استراتژیک با شرکت اکوبات (Ecobat) شده است که از عملیات بازیافت باتری برای تعمیر، تغییر کاربری و بازیافت باتری‌های لیتیوم-یون خود استفاده می‌کند. این اقدام با یک مرحله آزمایشی 12 ماهه برای مدیریت باتری اولیه شروع می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،تولیدکننده خودروهای الکتریکی بریتانیایی Tevva وارد یک مشارکت استراتژیک با شرکت اکوبات (Ecobat) شده است که از عملیات بازیافت باتری برای تعمیر، تغییر کاربری و بازیافت باتری‌های لیتیوم-یون خود استفاده می‌کند. این اقدام با یک مرحله آزمایشی 12 ماهه برای مدیریت باتری اولیه شروع می‌شود.
کامیون برقی 7.5 تنی Tevva به‌تازگی وارد مرحله تولید انبوه در تاسیسات این شرکت در لندن شده است. کامیون Tevva با یک بار شارژ تا 140 مایل (227 کیلومتر) را با باتری 105 کیلووات-ساعتی خود می‌پیماید.
همچنین نسخه هیدروژنی الکتریکی این خودرو نیز از تقویت‌کننده برد هیدروژنی بهره می‌برد که برد خودرو را تا 354 مایل (570 کیلومتر) افزایش می‌دهد. آشر بنت، بنیانگذار و مدیر اجرایی Tevva گفت: « Tevvaمتعهد به‌ارائه بهترین خدمات ممکن به‌مشتریان و درعین حال ترویج رویکرد مدیریت باتری است. ما با شرکت Ecobat شراکت استراتژیک داریم. بر این اساس در آینده ضایعات ما به‌حداقل می‌رسد و این مهم با استفاده بهینه از فلزات کمیاب محقق خواهد شد. ما در بدترین سناریو نیز از مشتریان خود حمایت می‌کنیم.» درصورت لزوم Ecobat اطمینان حاصل می‌کند که باتری‌های لیتیوم-یون مونتاژشده داخلی Tevva با استفاده از روش‌های سازگار با محیط‌زیست تشخیص داده شده و تعمیر می‌شوند. Tevva می‌گوید به‌اصول «اقتصاد دایره‌ای»، ضایعات صفر و کاهش هزینه‌ها در مدیریت باتری لیتیوم-یون متعهد است. تام سیوارد، مدیر حساب‌های کلیدی اتحادیه‌اروپا در Ecobat می‌گوید: «اکوبات از شراکت با شرکتی مانند Tevva، شرکتی که متعهد به‌مدیریت منابع کارآمد، موثر و پایدار است تا چرخه عمر باتری‌های لیتیوم-یون خود را افزایش دهد، به‌خود می‌بالد.» کار با پیشگامانی مانند Tevva برای پشتیبانی از مدیریت باتری آن‌ها به Ecobat این فرصت را می‌دهد ضمن گسترش ردپای بازیافت لیتیوم-یون خود، اقتصاد مربوط به‌انرژی را نیز بهبود بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =