کد خبر: 244043
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

https://lh6.googleusercontent.com/IToZQijyeoQWd2wuHOYTsTZVyggu2OX59yQTbowafc-_gAO30GfhM605AY-DVU2-kOS2jxOodiAsQ1Ip0OAd2uYmM7i0IFbpsQUm36BYOBABaorTn3N1dz7LUVBKpK9h9BUz4FiN8P7wZjXj_qjdDJs

اجاره ماشین یکی از راه‌های مناسب برای زمانی است که شما به هر دلیلی خودرویی در اختیار ندارید. به طور مثال می‌توانید برای سفر، ماشین عروس، زمانی که خودرو در تعمیرگاه است یا ترانسفر فرودگاهی و... از این خدمات استفاده کنید. اگر تصمیم دارید با هواپیما سفر کنید یا مهمانی دارید که می‌خواهید با خودروی لوکس به استقبالش بروید، می‌توانید از سرویس اجاره ماشین در فرودگاه‌ها استفاده کنید.

در سرویس اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی به محض رسیدن شما به تهران خودرویی که از قبل رزرو کردید توسط نماینده شرکت کرایه ماشین در اختیارتان قرار می‌گیرد تا برای گشت و گذار داخلی و خارجی در تهران اقدام کنید. شما در زمان کرایه ماشین در فرودگاه می‌توانید به دو صورت اجاره خودرو بدون راننده و با راننده درخواست ماشین دهید.

اجاره خودرو از نظر حقوقی به پرداخت هزینه مالکیت خودرو به صورت موقت گفته می‌شود که روزانه با توجه به افزایش قیمت ماشین به طرفداران آن افزوده می‌شود. اجاره ماشین نقاط قوت زیادی دارد در ادامه به تمامی مزایای آن می‌پردازیم.

https://lh5.googleusercontent.com/G8_xWhXrB5vTX2Q3YnndvmPNjGf7iv9C8nmDgMx7_4DCZMiXZgPHWiIfdi46LEkDszfUyFYnSRBr451V8u9P_OnSEKpsHHNzXCXf4Usz_Gwctbcvn58CWlpy_cEDfo1gV20Jipj6MtAEFL0uUXoOFcw

مزایای اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

زمانی که قصد کرایه ماشین در فرودگاه مهرآباد را دارید باید از مزیت‌های این خدمات مطلع باشید که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم.

۱- رفتن به سفرهای داخل و خارج شهری بدون نگرانی

۲- صرفه جویی در هزینه‌ها: اجاره ماشین ارزانتر از کرایه تاکسی است. هزینه تاکسی از فرودگاه بسته به مسیر، روز، ساعت متفاوت است و معمولا شما موظف به پرداخت هزینه اضافی خواهید بود.

۳- تنوع خودرو برای اجاره: می‌توانید هر خودروی لوکس و مدرنی را برای کرایه درخواست دهید.

۴- صرفه جویی در زمان: بدون اتلاف وقت به مقصد خود می‌رسید؛ زیرا به محض رسیدن به فرودگاه نمایندگان منتظر شما هستند تا خودرو را تحویل دهند.

۵- حفظ استقلال: در اجاره خودرو بدون راننده از نظر زمانی و مکانی محدودیتی ندارید و کاملا استقلال شما حفظ می‌شود.

۶- نگران مسیر نیستید: در اجاره خودرو با راننده دیگر نگران عدم آشنایی با مسیر نخواهید بود؛ زیرا رانندگان به صورت کامل با مسیر آشنا هستند و نکات تشریفاتی را به درستی آموزش دیده‌اند.

۷- نگران نبود خودرو نخواهید بود: هر ساعتی در فرودگاه حضور داشته باشید، نمایندگان شرکت اجاره خودرو در خدمت شما خواهند بود.

۸- هزینه‌ی اضافی پرداخت نخواهید کرد: خودروهای اجاره‌ای از نظر فنی بدون مشکل هستند و بیمه‌ی کامل دارند و نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست.

۹- انتخاب تحویل خودرو به شرکت: شما می‌توانید ماشین را درب فرودگاه مهرآباد تحویل بگیرید اما در زمان عودت محل دیگر و حتی شهر دیگری را انتخاب کنید و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

https://lh6.googleusercontent.com/3koWdriYvGfHShfp4aUBWYVLXF6Y1-p8hC4rz2TkE35OQp5Z7NnvaVV6bv5W_B1YsOKVYha64sYkMI4QVbg8zo6A0VZoG04CTqngP4IJ8kNZ8v-TFBJugyo32qIC-A2bk19GU6Ce-EZsWKDFX2DHrcM

اجاره خودرو در فرودگاه حتی از خودروی شخصی برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود زیرا در سفرهای هوایی باید تا پایان سفر و برگشت خود، خودرو را در پارکینگ فرودگاه بگذارید. در نتیجه هزینه‌ی بالایی باید پرداخت کنید اما در زمان کرایه‌ی ماشین شما فقط هزینه‌ی کرایه ماشین را پرداخت خواهید کرد بدون اینکه نیاز باشد هزینه‌ی اضافه‌ پرداخت کنید.

در این سرویس خودرو با حداقل زمان ۳ روز در اختیار شما خواهد بود. در خدمات اجاره ماشین بدون راننده، شما راننده خواهید بود و نیاز است که حداقل سن شما ۲۰ سال و دارای گواهی‌نامه معتبر با اعتبار ۶ ماهه باشید و مدارک شناسایی، فیش پرداخت دیپوزیت که براساس هر خودرو متفاوت است را (به شرط تحویل سالم خودرو به شرکت) واریز کنید و فیش پیش پرداخت را به نماینده‌ی شرکت تحویل دهید.

بی‌تردید وقتی در ساعات بامداد به فرودگاه مهرآباد می‌رسید خسته هستید، در نتیجه با استفاده از خدمات اجاره ماشین با راننده، بدون نگرانی در مسیر استراحت خواهید کرد؛ همچنین نیاز نیست برای استفاده از این سرویس مدرکی را به شرکت ارائه دهید. با ارسال اطلاعات پرواز، اطلاعات مشخصات فردی سرنشینان، خودرو با راننده‌ای حرفه‌ای با حداقل زمان ۱۰ ساعت در خدمت شما خواهد بود.

هزینه اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

هزینه اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد پس از انتخاب نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده و کرایه ماشین بدون راننده) بستگی به موارد زیر دارد:

۱. نوع خودرو

۲. مدت زمان کرایه

۳. کیلومتر طی شده

۴. محل تحویل و عودت (هزینه ترانسفر برای تحویل ماشین)

جمع بندی

انتخاب یک شرکت معتبر و سرشناس در صنعت کرایه ماشین کار آسانی نیست؛ ما پس از جست‌وجو به شرکت رنت کنیم رسیدیم. این شرکت که جزو اولین شرکت‌های اجاره دهنده‌ی ماشین در ایران است توانسته بالاترین رضایتمندی مشتری را به خود جلب نماید. این موسسه شعبه‌های زیادی در ایران، ترکیه و امارات را تاسیس کرده است و شعبه مرکزی رنت کنیم در تهران است.

مجموعه خودروهای رنت کنیم از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما بسته به بودجه و علاقه می‌توانید اقدام به کرایه نمایید. از رنت کنیم می‌توانید در طول شبانه روز اقدام به رزرو کنید و در هر محل ماشین را دریافت کنید. مشاهده و بررسی خودروهای مجموعه از طریق سایت رنت کنیم به نشانی www.rentkonim.com قابل دیدن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =