کد خبر: 244044
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

معرفی شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو به همراه شرایط ویژه و محصولاتی که در این شرکت ارائه می‎‏شود

تغییرات مداوم قیمت ارز و بالارفتن قیمت خودرو سبب شده است تا خریدن آن به یک آرزو تبدیل شود. با این حال راهکارهای دیگری هم برای این که شما بتوانید صاحب یکی اتومبیل شوید، وجود دارد و آن استفاده از شرایط اقساطی خودرو است. در این نوشته قصد داریم تا شما را با این مفهوم آشنا کرده و یک شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو معرفی کنیم.

منظور از خرید اقساطی خودرو چیست؟

فروش خودرو به صورت اقساطی، یا همان لیزینگ خودرو معامله‎ای است که طی آن افرادی که بودجه‎ی کافی برای پرداخت یکجای هزینه‎ خودرو را ندارند می‎توانند با پرداخت اقساط یک خودرو را خریداری کنند. در فرایند لیزینگ خودرو، خریدار و فروشنده قراردادی را منعقد می‎کنند که به موجب آن خریدار بایستی مبلغی را به عنوان پیش‎پرداخت و مبلغی دیگر را به صورت اقساط به فروشنده بدهد.

در مدت زمانی که خریدار در حال پرداخت اقساط است، خودروی خود را دریافت خواهد کرد اما سند آن همچنان در رهن باقی می‎ماند و بعد از این که قرارداد به پایان رسید و خریدار به تعهدات بیان شده در آن عمل کرد، سند خودرو به نام او زده می‏‎شود.

شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو + شرایط فروش

فروش اقساطی کوییک

مزایای خرید اقساطی خودرو در چیست؟

فروش اقساطی خودرو برای خریداران مزیت‎های فراوانی دارد که در این بخش به آن‎ها اشاره خواهیم کرد. البته هر فرد با توجه به بودجه و شرایطی که در اختیار دارد ممکن است که یکی از روش‎های خرید نقد یا قسطی را انتخاب کند؛ با این حال خرید قسطی مزایایی خواهد داشت که روش خرید نقدی از آن‎ها بهره‎مند نیست.

امکان انتخاب خودروی بهتر

وقتی که اقدام به خرید خودروی قسطی می‎کنید، قرار است که مبلغ کمتری را در ابتدای کار بپردازید و هزینه‎ کل آن‎ را هم به مرور پرداخت خواهید کرد. همین مسئله باعث می‏شود تا بتوانید انتخاب‎های گسترده‎تری داشته باشید. همچنین امکان خرید اتومبیل نو خواهید داشت و دیگر نیازی نیست تا هزینه‎های مربوط به تعمیرات احتمالی اتومبیل کارکرده را بپردازید.

عدم ایجاد فشار مالی

در فروش اقساطی خودرو قراردادی منعقد می‏شود که بر اساس آن بایستی مبلغی را به صورت منظم در سر موعد خود پرداخت نمایید. یعنی خریدار پیش از هر چیزی با دانستن تمام شرایط اقدام به امضای قرارداد کرده و نیازی ندارد که کل مبلغ خودرو را به صورت یکجا پرداخت کند. همین مسئله سبب خواهد شد تا فشار مالی روی خریداری به وجود نیاید.

دریافت خودرو در همان ابتدای کار

اگر به سراغ مجموعه‎های خوب و معتبر که اقدام به فروش اقساطی خودرو می‎کنند بروید، می‎توانید خودروی خود را در همان ابتدای کار و بدون این که نیازی به پرداخت تمام اقساط باشد دریافت کرده و لذت رانندگی با آن را تجربه کنید. این در حالی است که اگر بخواهید پول خود را جمع کرده و بعدا خودرو را به صورت نقدی خریداری کنید، شاید تا ماه‎ها بدون اتومبیل بمانید و این می‎تواند کار را برای‎تان سخت‎تر از هر زمان دیگری کند.

فرصت تست خودرو

یکی دیگر از مزایای فروش اقساطی از قبیل فروش اقساطی کوییک و فروش اقساطی ساینا این است که می‎توانید از فرصت تست آن نیز بهره‎مند شوید. یعنی 24 ساعت زمان خواهید داشت که بتوانید بدنه، رنگ و تجربه‎ی راندن با آن را امتحان نمایید. البته این موضوع به شرکتی که قصد خرید خودرو از آن دارید هم بستگی خواهد داشت.

خالی نشدن حساب

بسیاری از افراد بعد از این که اتومبیل خود را به صورت نقدی خریداری می‎کنند، کل موجودی خود را از دست می‎دهند که این موضوع قطعا باعث ایجاد نگرانی و اضطراب خواهد شد اما در خرید قسطی شما تنها نیمی از قیمت اتومبیل را پرداخته و باقی به شکل اقساطی برگردانده می‎شود.

شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو + شرایط فروش

فروش اقساطی ساینا

معرفی شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو

با این که نیاز به خودرو یکی از اصلی‎ترین نیازهای امروزی ماست اما به خاطر هزینه‎ها و قیمت بالای خودرو بخش قابل توجهی از مردم قادر به پرداخت هزینه‎های آن نیستند. اما قطعا نمی‎توان بدون تحقیق و شناخت از شرکت‎های فروش اقساطی خودرو به این کار دست زد. در واقع اگر قصد خرید خودرو به شکل قسطی دارید بایستی حتما به دنبال معتبرترین مراکز باشید.

این مرکز علاوه بر این که بایستی خوش‎نام باشد باید شرایط منصفانه‎ای هم برای فروش اقساطی در نظر گرفته باشد. همچنین داشتن رزومه‎ی مثبت و نظر خوب مشتریان قبلی هم بسیار مهم است.

پژواک خودرو یکی از همین شرکت‎های فروش قسطی خودرو است که اقدام به فروش محصولات زیر می‎کند:

  • بهمن موتور
  • کرمان موتور
  • ایران خودرو
  • سایپا
  • پارس خودرو

پژواک خودرو علاوه بر داشتن سابقه‎ مثبت در زمینه‎ی معاملات لیزینگی، شرایط خوبی را هم برای فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته است. اما این شرایط شامل چیست؟

شرایط خرید خودرو از پژواک خودرو

حداقل پیش‏پرداختی که برای خرید اقساطی در این شرکت در نظر گرفته شده است، 50 درصد است. یعنی شما باید نیمی از مبلغ خودرو را بپردازید و باقی آن به شکل اقساطی دریافت خواهد شد. بازپرداخت‎ها به صورت دو ماه یکبار است. البته مبلغ هر قسط با توجه به نوع و مدل خودرو متفاوت خواهد بود و شما می‎توانید اطلاعات دقیق‎تر را با برقراری ارتباط با مشاوران ما به دست آورید.

یکی از مهم‎ترین مشکلات خریداران جهت خرید اقساطی خودرو، الزام وجود ضامن بوده است. اما خوشبختانه این مشکل در شرکت پژواک خودرو حل شده و شما می‎توانید بدون نیاز به ضامن، خودروی خود را به شکل قسطی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که این شرایط برای کلیه‎ی محصولات از جمله فروش اقساطی کوییک، فروش اقساطی ساینا و ... برقرار است .

شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو + شرایط فروش

فروش اقساطی خودرو

سخن پایانی

رشد قیمت ارز و افزایش هزینه‎ی خرید خودرو سبب شده است که بسیاری از افراد خصوصا جوانان توانایی انجام آن را نداشته باشند. به همین خاطر راهکارهای دیگری مانند فروش اقساطی خودرو به وجود آمده‎ است. اما نکته اینجاست که به هر شرکت و مجموعه‎ای نمی‎توان اعتماد کرد.

ما در این نوشته یکی از مراکز مهم فروش قسطی خودرو به نام پژواک خودرو را معرفی کردیم و شرایط موجود مانند پرداخت قسط هر دو ماه، عدم نیاز به وجود ضامن و حداقل پیش‏پرداخت 50 درصدی را نیز بیان نمودیم. پژواک خودرو به خاطر سابقه طلایی خود و رضایت مشتریانش یکی از بهترین شرکت‎هایی است که می‎توانید از آن برای خرید اقساطی استفاده کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید حسین موسوی فارسی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    0 0
    من مبلغ ۶۰۰ تومن نقد دارم و دلم میخواد خودرو تیگارد ایکس ۳۵ بخرم میشه بقیه اقساطی کنن .فرهنگی هستم
  • رضا ایزدپناه IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    من مبلغ هشتصدهزار تومان نقد دارم و قصد دارم خودرو نیگارد آیکس ۳۵ را بخرم و بقیه را بصورت اقساطی پرداخت کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

آخرین اخبار