بورس

بورس تهران در نخستین روز از دادوستدهای هفته جاری روند صعودی را طی کرد، به‌طوری‌که شاخص‌کل بورس با ۱۱ هزار و ۲۳۵ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۸۹ واحد صعود کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بورس تهران در نخستین روز از دادوستدهای هفته جاری روند صعودی را طی کرد، به‌طوری‌که شاخص‌کل بورس با ۱۱ هزار و ۲۳۵ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۸۹ واحد صعود کرد. شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز ۸.۱۹۸ واحد افزایش یافت و در رقم ۶۳۰هزار و ۷۲۴ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال انجام شد.
ازسوی‌دیگر دیروز نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و فولادمبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند. همچنین روز دوشنبه شاخص فرابورس ۲۱۷ واحد افزایش یافت و رقم ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد را ثبت کرد.
معامله‌گران این بازار ۵۰۴ هزار دادوستد به ارزش ۵۲۶ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال انجام دادند و نمادهای پلیمر آریاساسول و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =