PureForge

«PureForge» یک شرکت فناور در حوزه قطعات ترمز خودرو است. سیاست این شرکت معطوف بر بهبود عملکرد ترمز و همچنین توجه ویژه به‌بحث‌های زیست‌محیطی است.

به گزارش «اخبار خودرو»،«PureForge» یک شرکت فناور در حوزه قطعات ترمز خودرو است. سیاست این شرکت معطوف بر بهبود عملکرد ترمز و همچنین توجه ویژه به‌بحث‌های زیست‌محیطی است. فناوری جدید این شرکت ‌هزینه‌های بالای نگهداری مرتبط با سایش معمول ترمز و نگرانی‌های زیست‌محیطی را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد.
PureForge فناوری سطح نانو را ابداع کرده است که بسیاری از مسائل استاندارد صنعت‌خودرو مرتبط با سیستم‌های ترمز فعلی را مورد توجه قرار می‌دهد و این پتانسیل را دارد که صنعت‌ترمز جهانی را متحول کند.
این شرکت فناور محصولاتی با عملکرد و فناوری بالا تولید می‌کند و فناوری آن پنج مزیت اصلی نسبت به‌ترمزهای سایشی استاندارد دارد.
طول عمر: فناوری اختصاصی PureForge دارای روتورهای چدن چندلایه است و از ویژگی‌های مهم فناوری PureForge طول عمر بالاست. روتور اختصاصی PureForge و لنت‌های ترمز این شرکت می‌تواند عمر روتور و لنت را به‌ترتیب تا 10 و 5 برابر افزایش دهد.
گرد و غبار ترمز: شرکت‌های خودروساز اروپایی ملزم به‌رعایت استانداردهای جدید هستند که در آن باید کاهش گرد و غبار ترمز در دستور کار قرار گیرد. این مزیت فناوری با ESG سازگار است و می‌تواند انتشار CO2 را کاهش دهد. همچنین PureForge Brakes با مقررات گرد و غبار ترمز EU7 مطابقت دارد.
مقاومت در برابر زنگ‌زدگی: زنگ‌زدگی مشکل عمده‌ای در سیستم ترمز به‌ویژه در آب و هوای مرطوب به‌شمار می‌رود و ویژگی قابل توجه PureForgeدر این رابطه، مقاومت بالای قطعه در برابر خوردگی شدید است.
وزن سبک: کاهش وزن در یک وسیله‌نقلیه روی هزینه، عملکرد و مصرف سوخت آثار چشمگیر و مطلوبی دارد. بر این اساس فناوری اختصاصی PureForge منجر به‌کاهش سایش روتور می‌شود و به‌طور بالقوه امکان کاهش وزن روتور را فراهم می‌کند. کنترل سطح سایش ترمز همچنین امکان مهندسی مجدد روتور ترمز کامل را برای بهینه‌سازی کاهش وزن و عملکرد بیشتر و بهتر فراهم می‌کند.
نام تجاری: انحصاری بودن یک محصول به‌معنای آن است که برند دیگری نمی‌تواند به‌سادگی نسخه با کیفیتی از آن را تولید کند. بر این اساس از آن‌جا که سطح سایش کنترل می‌شود، ما معتقدیم توانایی افزودن شناسه‌های آرم به‌سطح سایش ترمز برای PureForgeمنحصربه‌فرد است.
توسعه فعلی نشان می‌دهد عمر روتور به‌طور بالقوه افزایش می‌یابد و این فرصت برندسازی هیجان‌انگیز ضمن آزمایش، رو به‌توسعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

آخرین اخبار