بورس

روز گذشته و در جریان دادوستدهای بازار سهام، شاخص کل بورس بعد از حدود ۳۱ماه سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و ۱۰۳ هزار واحدی را شکست.

به گزارش «اخبار خودرو»،روز گذشته و در جریان دادوستدهای بازار سهام، شاخص کل بورس بعد از حدود ۳۱ماه سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و ۱۰۳ هزار واحدی را شکست. بر این اساس دیروز شاخص کل بورس توانست با ۲۹ هزار و ۱۵۹ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۱۱۹ هزار واحد صعود کند. شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز ۷.۰۲۰ واحد صعود کرد و با ۱.۱۱ درصد رشد نسبت‌به روز دوشنبه رقم ۶۳۷ هزار و ۷۴۴ واحد را ثبت کرد.
در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۱۷ هزار و ۷۹۵ میلیارد ریال انجام شد. ازسوی‌دیگر نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و فولادمبارکه اصفهان نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص‌کل بورس گذاشتند. همچنین روز سه‌شنبه شاخص کل فرابورس نیز با ۲۸۵ واحد افزایش تا رقم ۲۵هزار و ۸۶۴ واحد صعود کرد. در این بازار ۵۷۵ هزار معامله انجام شد که ۵۹۷ هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال ارزش داشت و نمادهای پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و بیمه پاسارگاد نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =