بورس

در آخرین روز معاملاتی بورس در هفته گذشته، شاخص‌کل بورس بیش‌از ۱۸ هزار واحد افزایش یافت و تا رقم دو میلیون و ۱۳۷ هزار واحد صعود کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در آخرین روز معاملاتی بورس در هفته گذشته، شاخص‌کل بورس بیش‌از ۱۸ هزار واحد افزایش یافت و تا رقم دو میلیون و ۱۳۷ هزار واحد صعود کرد. شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۳ هزار و ۳۳۵ واحد افزایش در رقم ۶۵۱ هزار و ۷۸ واحد ایستاد. در این بازار ۸۸۲ هزار دادوستد به ارزش ۱۱۶ هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال انجام شد. ازسوی‌دیگر روز چهارشنبه نمادهای نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و فولاد مبارکه اصفهان نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.
همچنین شاخص فرابورس در این روز توانست با ۳۲۵ واحد افزایش وارد کانال ۲۶هزار واحد شود و رقم ۲۶ هزار و ۱۹۰ واحد را ثبت کند. در این بازار ۵۲۴ هزار معامله انجام شد که ۱۸۸۹ میلیارد ریال ارزش داشت و نمادهای که سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و فولاد هرمزگان جنوب نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پلیمر آریاساسول نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =