کد خبر: 244308
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
رنجروور برقی

پیش‌فروش رنجروور برقی به‌عنوان نخستین خودرو بدون آلایندگی تاریخ لندروور-رنجروور از اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود و نخستین نمونه‌های آن نیز از اواخر سال ۲۰۲۴ به‌دست مشتریان خواهند رسید.

به گزارش «اخبار خودرو»،پیش‌فروش رنجروور برقی به‌عنوان نخستین خودرو بدون آلایندگی تاریخ لندروور-رنجروور از اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود و نخستین نمونه‌های آن نیز از اواخر سال ۲۰۲۴ به‌دست مشتریان خواهند رسید. رنجروور برقی بر پایه پلت‌فرم MLA شکل می‌گیرد؛ پلت‌فرمی که می‌تواند از قوای محرکه هیبرید و تمام‌برقی پشتیبانی کند.

نخستین خودرو برقی لندروور-رنجروور

درحال حاضر جزئیات زیادی از این خودرو در دست نیست؛ اما جگوار-لندروور آن را نخستین شاسی‌بلند لوکس و برقی دنیا می‌داند. نیک کالینز، مدیر برنامه‌ریزی محصولات جگوار-لندروور می‌گوید رنجروور برقی ارزش‌های واقعی این برند شامل توانایی آفرود، کاربری روزمره و آسایش و رفاه بالا را به‌همراه خواهد داشت. او می‌افزاید: «رنجروور برقی از نظر اشرافیت و راحتی، سنگ محک جدیدی خواهد بود.» جگوار-لندروور می‌خواهد تا سال ۲۰۳۶ به‌برندی برقی تبدیل شود و به‌همین منظور نسخه‌های بدون آلایندگی رنجروور، دیسکاوری، دیفندر و جگوار تولید خواهند شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ایران چی ایران چه غلطی میخاد بکنه برا تولید خودرو برقی حتما میخاد خودرو برقی تولید کنه بعد هم بدهد ۱۰ میلیارد که کسی نتواند بخرد اصلا کلا این مسئولین که به فکر مردم و الودگی هوا نیستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

آخرین اخبار