کد خبر: 244343
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

لازم به ذکر است گواهی معاینه فنی صادره برای خودروهای فاقد پلاک دارای اعتبار ۱۵ روزه بوده و صرفا برای اخذ پلاک صادر می‌شود و این خودروها می‌بایست پس از نصب پلاک مجددا جهت دریافت معاینه فنی مراجعه کنند.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایسنا،مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان هم اکنون امکان پذیرش خودروهای «فاقد پلاک» در سامانه سیمفا در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران فراهم شده است.

شادی مالکی با بیان اینکه بنا بر قانون یکی از مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک ارائه گواهی معاینه فنی معتبر است، گفت: از آنجایی که پیش از این، پذیرش خودروهای مزایده‌ای در سامانه سیمفا به علت نداشتن پلاک تنها در مرکز معاینه فنی الغدیر طبق یک رویه مشخص، انجام می شد، مالکین این خودروها با طی مسافت‌های طولانی صرفا مجبور به مراجعه به این مرکز بودند که خوشبختانه با تدبیر و مساعدت وزارت کشور این امکان در سایر مراکز معاینه فنی شهر تهران نیز فراهم شده است.

وی افزود: لازم به ذکر است گواهی معاینه فنی صادره برای خودروهای فاقد پلاک دارای اعتبار ۱۵ روزه بوده و صرفا برای اخذ پلاک صادر می‌شود و این خودروها می‌بایست پس از نصب پلاک مجددا جهت دریافت معاینه فنی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =