Bareliz

مدیرعامل شرکت «پتروشار روانکار» با اطمینان‌خاطر می‌گوید کیفیت روانکارهای خودرویی و اکسسوری‌های «Bareliz» بین محصولات تولید داخل، غیرقابل رقابت هستند.

کیفیتی که امیر محمدامینی آن را زاییده بیش‌از 50 سال تجربه بازرگانی و حضور در بازارهای داخلی و بین المللی، واحد تحقیق و توسعه قوی، پشتوانه فنی بین‌المللی و تامین بهترین مواداولیه وارداتی از معتبرترین منابع تامین روغن‌پایه و ادتیو، می‌داند. «Bareliz» متولد زمستان 1400 است. برندی که در شجره نامه‌اش می‌توان رد پای SKZIC کره‌جنوبی را نیز پیدا کرد.

مدیرعامل پتروشار روانکار می‌گوید: «این شرکت کار خود را از سال 95 با واردات رسمی SKZIC از کره‌جنوبی آغاز کرد و اکنون علاوه بر تولید Bareliz، محصولات SKZIC و Fosser آلمان را نیز در سبد محصولات خود دارد. ایجاد برخی محدودیت‌های غیرکارشناسی بر سر راه واردکنندگان روغن‌موتو باعث شد مدیران این شرکت به فکر تولید یک محصول داخلی اما با استانداردهای جهانی بیفتند. برای تحقق این موضوع، دو سال کار تحقیقاتی لازم بود تا درنهایت در دی‌ماه سال 1400، Bareliz با ظروف فلزی و متمایز از SKZIC، پا به میدان بگذارد.»

محمدامینی با تاکید بر اینکه تولید Bareliz برمبنای با کیفیت‌ترین روانکارهای خودرویی دنیاست، ادامه می‌دهد: «به‌واسطه ارتباطات خوب بین‌المللی از نظرات و مشاوره با بهترین کارشناسان این حوزه بهره‌مند هستیم.»

ظاهر و باطن همچنان یکی است

برخلاف بسیاری از روانکارهایی که در کشور تولید و عرضه می‌شوند،‌ شاخص‌های فنی محصولی که در ظرف به مشتری عرضه می‌شود با آنچه روی آن نقش می‌بندد، یکسان است.

مدیرعامل پتروشار روانکار می‌گوید: «با مصرف‌کننده صادقانه برخورد می‌کنیم و این کار را نوعی عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت می‌دانیم نه امتیاز. به‌عنوان‌مثال اگر روی قوطی واژه فول‌سنتتیک را درج می‌کنیم، بدان معنی است که روغن‌پایه استفاده‌شده در محصول، گروه سه و چهار است.»

تولید روغن‌های گیربکس اتوماتیک نیازمند نظارت جدی است

محمد امینی یکی از کارهای جدی واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشارروانکار را مطالعه و طراحی روغن‌های گیربکس اتوماتیک می‌داند و می‌گوید: «بررسی جزبه‌جز کدهای فنی، ساختار و عملکرد گیربکس‌ها و درنهایت طراحی و فرمولاسیون براساس ویژگی‌های مورد نیاز آنها، اقداماتی هستند که بدون سهل‌انگاری انجام می‌دهیم. هیچ کد فنی بدون بررسی روی ظروف و جداول روغن‌های گیربکس Bareliz درج نمی‌شود. بررسی محصولات موجود در بازار نشان‌دهنده نبود دانش کافی در این حوزه و یا سودجویی برخی‌از به‌ظاهر تولید کنندگان، است. ‌به‌عنوان‌مثال با وجود تنوع در گیربکس‌های DCT اما شاهد محصولاتی در بازار هستیم که تنها عبارت DCT روی آنها درج شده است اما از کد فنی روی ظروف آنها خبری نیست!

از اینکه بشنویم دیگر باکیفیت ترین محصول داخلی نیستیم، خوشحال می‌شویم!

مدیرعامل پتروشار روانکار معتقد است شاید این حرفش کمی عجیب باشد اما واقعیت این است اکثر تولیدکنندگان در حال رقابت بر سر قیمت هستند و خبر بد اینکه متاسفانه کاهش قیمت غالبا با افت کیفیت همراه است.

وی‌می‌گوید: «وقتی بشنویم محصولی با کیفیت‌تر از Bareliz به بازار آمده، یعنی رقابت بر سر کیفیت آغاز شده که خبر خوشحال‌کننده‌ای است. کاملا به کیفیت محصولی که تولید می‌کنیم، آگاه هستیم و می‌دانیم تولید محصول با شاخص CCS کمتر از 3000، Brookfield کمتر از 8000 ، MRV کمتر از 12000 یا Viscosity Index بیشتر از 185، یعنی چه.»

امیر محمدامینی در توضیح بی‌رقیب بودن Bareliz در کیفیت بیان می‌کند: «این موضوع بدان معنا نیست که تولیدکننده‌های داخلی توان تولید محصولی با کیفیت Bareliz را ندارند،‌ بلکه منظور این است که درحال‌حاضر هیچ یک از محصولات تولیدات داخلی، کیفیتی هم تراز با Bareliz ندارند.»

کامل‌ترین سبد محصولات روانکار و مواد مصرفی خودرو

امیر محمدامینی درخصوص سبد محصولات Bareliz می‌گوید: «سبد محصولات بنزینی تقریبا تکمیل است و به‌زودی محصولات دیزلی نیز به آن اضافه خواهد شد. در محصولات بنزینی تا سطح کیفی SP تولید شده که 50 تا 70درصد روغن‌پایه آن از نوع روغن پایه گروه 4یا همان PAO است. در بخش روغن‌های گیربکس نیز روغن‌های Multi LV،Multi HV،SP VI،DCهای δ و α و Dexron III را در سبد محصولات خود داریم. البته در آینده‌ نزدیک هم محصول CVT را به بازار عرضه خواهیم کرد. در تلاش هستیم با تامین مواد اولیه موردنیاز، سبد کالای خود را با محصولات گیربکس دستی، مایع ترمز و ضد یخ، کامل‌تر کنیم.

در کنار این محصولات، Bareliz دارای 27 قلم اکسسوری مانند: Octane Booster،Injector Cleaner،Oil Treatment،Motor Flush،Silicon Spray،Radiator Flush،Grease Spray و... است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =