گفتنی است، واحد پشتیبانی آیتول شاپ، به صورت تلفنی، گفتگوی آنلاین و یا ثبت اطلاعات (در فرم تماس با ما) پاسخگوی پرسش­های کاربران است و امکان عودت کالا، در صورت بروز اشکال (بدون مخدوش شدن بسته) تا ۷ روز میسر است.

این روزها سهم ۸۵ درصدی قطعات بی‌کیفیت و تقلبی (تولید داخل و وارداتی) در بازار قطعات یدکی ایران، جان و مال مالکان خودرو را تهدید کرده و موجی از نارضایتی و نا امنی در بین آنها ایجاد کرده است. نتیجه تحقیقات بازار یک شرکت معتبر فعال در زمینه خدمات خودرو، نشان می‌دهد که کمتر از ۱۵ درصد بازار لوازم یدکی در اختیار فروشندگان و تولیدکنندگان شناسنامه‌دار داخلی قرار دارد و منشأ تامین ۸۵ درصد لوازم یدکی و قطعات خودرو اصلا مشخص نیست. چنین آمار و ارقامی، این سوال نزد خریداران به وجود آورده است که مرجع مطمئن خرید لوازم یدکی و جانبی خودرو چیست؟

«آیتول شاپ» به عنوان پلتفرم جامع فروشگاهی آیتول، که در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ محصول را با تضمین اصالت و قیمت رقابتی ارائه می‌دهد در پاسخ به این نیاز راه‌اندازی شده است.

مزیت استفاده از آیتول شاپ به خرید کالای باکیفیت و معتبر محدود نمی‌شود و می‌توان گفت که خرید لوازم یدکی با پایینترین قیمت بازار از دیگر مزایای خرید از آیتول شاپ است. به دلیل تامین کالاهای آیتول شاپ از تولیدکننده و واردکننده اصلی، محصولات آن با کمترین قیمت در مقایسه با رقبا به فروش میرسد؛ به عنوان مثال روغن موتور بهران سوپر پیشتاز۴۰w-۱۰ که در بازار با قیمت ۴۳۰هزار تومان عرضه می‌شود، در آیتول شاپ با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در اختیار کاربر قرار میگیرد.

مرجع قابل اعتماد خرید قطعات یدکی باکیفیت چیست؟

گفتنی است که هماکنون بیش از ۳۰ نوع محصول مختلف در آیتول شاپ ارائه می‌شود که از مهم‌ترین آنها میتوان به انواع باتری، روغن موتور، فیلترهای روغن، کابین، بنزین، هوا و همچنین انواع برف پاک‌کن، لنت ترمز، اکتان، ضد یخ و ... در بخش لوازم یدکی اشاره کرد. همچنین سبد محصولات آیتول شاپ در حال تکمیل است و بزودی لوازم یدکی جدیدی در بخش لاستیک، چراغ خودرو و … به آن اضافه میشود. باتری و روغن موتور مهم‌ترین محصولات آیتول شاپ هستند که هم اکنون در بخش باتری برای مشتریان تهران، ارسال و خدمات تست برق و آمپر و تعویض باتری به صورت رایگان انجام می‌شود.

در مورد روند خرید از آیتول شاپ هم باید بگوییم که کاربران پس از انتخاب محصول موردنظر در آیتول شاپ، امکان پرداخت آنلاین از طریق وبسایت آیتول شاپ یا اپلیکیشن اختصاصی آیتول را دارند و مشتریان تهرانی می‌توانند علاوه بر پرداخت آنلاین، از امکان پرداخت در محل و یا تحویل حضوری (در محل شرکت آیتول شاپ) نیز بهرهمند شوند.

همچنین امکان ارسال تمام محصولات آیتول شاپ به سراسر ایران وجود دارد. البته محصول باتری، فعلا در سطح شهر تهران عرضه شده، اما بزودی توزیع آن در مناطق جغرافیایی بیشتری انجام میشود.

نحوه ارسال و تحویل محصول برای مشتریان تهرانی به صورت تحویل عادی و فوری است که در ارسال عادی، محصول نهایتا تا ۴۸ ساعت تحویل مشتری می‌شود و زمان تحویل فوری محصول نیز تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش خواهد بود. ارسال محصولات آیتول شاپ به سایر شهرهای ایران نیز از طریق تیپاکس و یا سیستم حمل و نقل بین شهری است که زمان تحویل مرسوله بر اساس زمانبندی این شرکت‌ها تعیین میشود.

گفتنی است، واحد پشتیبانی آیتول شاپ، به صورت تلفنی، گفتگوی آنلاین و یا ثبت اطلاعات (در فرم تماس با ما) پاسخگوی پرسشهای کاربران است و امکان عودت کالا، در صورت بروز اشکال (بدون مخدوش شدن بسته) تا ۷ روز میسر است.

آیتول شاپ به عنوان بستر فروشگاهی سامانه جامع خدمات خودرویی آیتول، در راستای تحقق وعده این برند مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران در لیست خدمات آیتول قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =