کد خبر: 245213
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کرمان موتور

شرکت کرمان موتور برای برنده شدگان نوبت پاییز ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ در نوبت دوم سامانه یکپارچه، تمهیدات ویژه ای را اتخاذ کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بر اساس اطلاعیه های پیشین، مهلت ثبت نام و تکمیل وجه نوبت پاییز دور دوم سامانه یکپارچه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۶ تیرماه تمدید گردید. تمدید مهلت ثبت نام کرمان موتور به علت درخواست مکرر واجدین شرایط و رفاه حال مشتریان صورت پذیرفته است. متقاضیان نوبت زمستان تا پایان وقت اداری 28 تیرماه و متقاضیان سال 1403 تا 29 تیرماه مهلت تکمیل پروفایل و پرداخت وجه را خواهند داشت.

پرداخت وجه بر اساس قیمت های اعلامی شورای رقابت صورت خواهد پذیرفت و برنده شدگان علاوه بر خودروی مورد تقاضا امکان تغییر و ثبت نام خودروی K7 و S5 را نیز خواهند داشت.

به این ترتیب کرمان موتور جهت رضایت حداکثری مشتریان قصد دارد با بکارگیری تمام ظرفیت کارکنان و زیرساخت های شرکت، خودرو های مشتریان سامانه یکپارچه که محصولات شرکت کرمان را برگزیده اند، از ۹۰ تا ۱۲۰ روز کاری تحویل ایشان نماید. این اراده شرکت کرمان موتور فارغ از نوبت دهی سامانه یکپارچه بوده و حتی شامل حال مشتریانی که موعد تحویل آن ها برای سال ۱۴۰۳ نیز ذکر شده است، می شود. بی تردید این اتفاق مستلزم تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان و کارگران خطوط تولید کرمان موتور بوده و گام بلندی در راستای تکریم مشتریان به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

آخرین اخبار