در بازدید مدیر کل تامین‌اجتماعی استان اردبیل از مجموعه بزرگ صنعتی آرتاویل‌تایر اردبیل، بر حمایت از تولید و کارگران و کارفرمایان تاکید شد.

در این بازدید وی تامین‌اجتماعی را متعلق به کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان دانست و افزود: «مدیریت و مسئولان تامین اجتماعی استان اردبیل برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از کارگران و کارفرمایان تصمیم گرفته‌اند از کارگاه‌ها و کارخانجات شاخص استان بازدید و از نزدیک از چگونگی فعالیت و مشکلات مراکز تولیدی استان قرار با خبر شوند.»

شیرزاده افزود: «در این بازدیدها در حد امکان و در سریع‌ترین زمان اقدامات لازم قانونی برای رفع مشکلات مراکز تولیدی و کارخانجات استان صورت خوادهد گرفت.»

وی آمادگی این اداره کل را برای افزایش تعامل با مراکز تولیدی به منظور رفع مشکلات و موانع تولید اعلام کرد و گفت: «ما آماده کمک به تقویت مراکز تولیدی و صنعتی استان اردبیل هستیم و هدف اصلی تامین اجتماعی حمایت و تقویت تولید و حمایت از کارگران و کارفرمایان است.»

در پایان این مراسم با اهدای گل و هدیه از کارگران فعال مجموعه بزرگ صنعتی آرتاویل تایر اردبیل قدردانی شد.

مجتمع صنعتی آرتاویل‌تایر به‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه لاستیک‌سازی شمال غرب کشور در شش کیلومتری شهر اردبیل احداث شده است. باتوجه به اهمیت و نقش تولیدات داخلی در افزایش درآمد ملی و همچنین توسعه صادرات غیر نفتی و به منظور نیل به خودکفایی در زمینه ساخت تایر با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی در زمینه ساخت انواع تایر، این مجموعه از سال 1376 فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد و نام تجاری (گلدستون) را برای محصولات خود برگزید.

سرمایه شرکت طی فعالیت چندبار افزایش یافته و درحال‌حاضر سرمایه شرکت 1.202.000 میلیون ریال است. این مجتمع از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی رازی به حساب می‌آید. ظرفیت اولیه شرکت 25هزار تن در سال (انواع تایر، تیوپ و نوار فلاپ وسایل نقلیه سنگین ) بود که با گذشت مدت زمان کمی به 35هزار تن در سال ارتقا یافت.

نام تجاری گلدستون پس از معرفی به بازار دیری نپایید که مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفت و این استقبال مسئولیت سنگین‌تری را بر دوش مدیران سازمان گذاشت.

ظرفیت فعلی شرکت سالانه 30هزار تن تولید انواع تایرهای وسائل‌نقلیه سبک و سنگین شامل تایرهای سواری، وانتی، باری، اتوبوسی و کشاورزی است که نزدیک به 13درصد نیاز کشور را تامین می‌کند. البته محصولات این مجتمع با نام تجاری گلدستون به بازار معرفی شده‌اند.

گنجی، یکی از سرمایه‌گذاران این شرکت گفت: «بعد از انقلاب یکی از بزرگ‌ترین پروژه های بخش خصوصی، راه اندازی کارخانه «آرتا ویل‌تایر» یا «لاستیک اردبیل» بوده است. ما کارخانه «لاستیک‌سازی اردبیل» را طی مدت دو سال ساختیم و تحویل دادیم که هنوز هم یک رکورد محسوب می‌شود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =