Fremax

Frasle Mobility در برزیل خط‌تولید محصول جدید خود را تحت‌نام تجاری معروف خود Fremax به‌راه انداخت.

این خط جدید به‌طور رسمی در ماه آوریل در Automec برزیل راه‌اندازی شد. دیسک‌ها و لنت‌های ترمز پوشیده‌شده با رنگ حاوی فناوری نانو منحصربه‌فرد به‌دنبال کسب بازار در آمریکای‌شمالی و سایر نقاط است.

محصولات FremaxMaxcoating یک پوشش محافظ حاوی نانوذرات نیوبیم پنتوکسید دریافت می‌کنند که عملکرد رنگ و مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می‌دهد. چنین ویژگی‌هایی، همراه با فرمولاسیون مبتنی بر آب و به‌کارگیری لایه‌های نازک‌تر سبب می‌شود طول عمر پوشش افزایش یابد.

ویژگی ضد خوردگی این دیسک‌های ترمز در شرایط سخت آب‌وهوایی مانند مناطق با برف فراوان که درآن جاده‌ها معمولا نمک‌پاشی می‌شوند، از اهمیت زیادی برخوردار است. در این شرایط دیسک‌های معمولی به‌سرعت از بین می‌روند؛ اما محصول جدید Fremax Maxcoating با فرمولاسیون جدید که حاوی نانو ذرات است، عملکرد بسیار بالایی از خود به‌نمایش می‌گذارد.

آزمایشات فراوان نشان داده است این فناوری جدید تقریبا یک‌هزار ساعت حفاظت را تضمین می‌کند که می‌تواند عمر قطعه ترمز را دو برابر کند. این شرکت برزیلی برای دستیابی به‌چنین فرمول و فرآیند ساخت منحصربه‌فردی حدود ۶۰۰ هزاردلار سرمایه‌گذاری کرده و خطوط جدیدی ایجاد کرده است.

استفاده از اتوماسیون سبب افزایش تطبیق‌پذیری در توسعه قطعات با دقت بیشتر در رنگ‌آمیزی و تضمین کیفیت می‌شود.

همچنین با خشک شدن فوق‌العاده سریع و مصرف کم انرژی از طریق پخت منحصر به‌فرد مایکروویو در طول فرآیند تولید، عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. خط FremaxMaxcoating به‌مجموعه این برند که در گذشته نیز به‌دلیل عملکرد بالا و مقاومت محصولات ممتاز آن شناخته‌شده بود، ارزش بیشتری افزوده است.

اندرسون پونتالتی، مدیر اجرایی Frasle Mobility گفت: «راه‌اندازی این خط‌تولید، بر اساس سرمایه‌گذاری مستمر در نوآوری محصول، چشم‌انداز بهتری از آینده را پیش روی ما قرار می‌دهد».

ایمنی و کیفیت اعمال‌شده در محصولات برند Fremax توسط گواهینامه‌های بین‌المللی مانند ISO ۹۰۰۱ و IATF ۱۶۹۴۹ به‌رسمیت شناخته شده است که الزامات مورد نیاز خودروسازان در سراسر جهان را برآورده می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

آخرین اخبار