پتروناس به‌عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه‌دار شرق آسیا در حوزه تولید محصول نهایی (FINISH PRODUCT) خانواده جدیدی را به‌نام اسپرینتا (SPRINTA) برای استفاده در انواع موتورسیکلت معرفی کرد.

این محصول فعلا قابل‌خریداری در فروشگاه‌ آنلاین پتروناس است که به‌تازگی افتتاح شده تا بدین‌ترتیب از حضور فیزیکی افراد جلوگیری و حفظ فاصله اجتماعی انجام شود.

اخوان‌حمزه ‌عزیزان، مدیر پتروناسل در منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت: «روند فروش الکترونیک این محصول و قرار نگرفتن آن در فروشگاه‌های فیزیکی در ابتدای عرضه بخشی از تلاش‌های بیشتر شرکت برای افزایش فروش محصولات روانکار خود از طریق بستری مناسب بود.»

عزیزان ادامه داد: «امروز ۱۶میلیون و ۵۰۰ هزار مشتری ما در مالزی از طریق وب‌سایت و به‌روش آنلاین اقدام به خرید محصولات می‌کنند.البته هر روز تقاضا برای خرید با این روش و تجربه آرامش‌بخش و راحت آن بیشتر می‌شود.

قصد داریم تقاضای روزافزون مشتری آنلاین را افزایش دهیم، به‌ویژه افرادی که دسترسی محدودی به تعویض‌روغنی‌ها یا خرده‌فروشی‌ها دارند؛ این روش باعث خواهد شد محصولات ما به‌راحتی در سطح کل مالزی و حتی جهان قابل‌دسترسی باشد.» علاوه‌براین پتروناس با همکاری شرکت GRAB مالزی قصد دارند برای فراهم شدن شرایط به‌منظور عرضه پتروناس اسپرینتا در فروشگاه‌های رسمی این شرکت را با شرایط خاص تعویض روغن برای موتورسیکلت‌ها فراهم کند.

همچنین برای پیش‌خریدهای بین ۱۲ تا ۲۵ماه مه ۲۰۲۲ به ارزش ۷۰ هزار رینگیت مالزی (معادل ۱۶ هزار و ۱۷۱ دلار) برای هر خرید ۲هزار بطری درنظر گرفته است.

‌عزیزان بیان کرد: «این ابتکار عمل مطابق با تلاش‌های پتروناس برای کمک به کاهش بار آسیب‌دیدگان مبتلا به کووید-۱۹ در سطح جهان بوده است.»

وی افزود: «در دوران قرنطیه، همکاران ما در شرکت GRAB مجبور بودند در خیابان‌ها حضور داشته باشند تا محصولات را تحویل مشتری‌ در خانه‌ بدهند. این روش فقط کار کوچکی بود تا از مشارکت مشتری‌های خود قدردانی کنیم. درحال‌حاضر برنامه‌های آینده برای معرفی سایر روانکارها ازجمله روغن موتور خودرو پتروناس سیتیوم جدید برای پاسخگویی به نیازهای جدید رانندگان در دست اقدام است.»

خانواده محصولات پتروناس اسپرینتا شامل محصولات F900 ،F700 ،F300 ،A700 و T500 است که بازه قیمتی آنها بین ۱۷ رینگیت (۳ دلار و ۹۰۰ سنت) تا ۶۴ رینگیت (۱۴ دلار و ۸۰۰ سنت) قرار دارد. به طور کلی این روغن‌ها برای استفاده در موتورهای دو و چهار سوپاپه طراحی شده‌اند و برخی از آنها امکان استفاده در اسکوترهای موتوردار بنزینی با گیربکس اتوماتیک را دارند.

تنوع این محصولات به این گونه است؛ F900 با گرانروی 10W-50 و سطح کیفی API-SN و استاندارد JASO MA2 درنظر گرفته شده که با احتساب تخفیف ۴درصدی در زمان عرضه به قیمت ۶۴ رینگیت در بسته‌بندی ۴ لیتری عرضه می‌شود.

محصول F700 هم با گرانروی 10W-40 عرضه شده اما از سطح کیفی API-SL و JASO MA تبعیت می‌کند. در پایین‌ترین نسخه که با کد F300 شناخته می‌شود نیز گرانروی برابر با 20W-40 است و روغن پایه معدنی آن سطح کیفی API-SL را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =