خدمات امدادی برای زائران کربلای معلی

با آغاز طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی»، مدیرعامل امدادخودرو ایران بر تسهیل و سرعت ارایه خدمات امدادی به زائران کربلای معلی تاکید کرد.

به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، هم زمان با آغاز سفر عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در سراسر کشور برای حضور در عتبات عالیات، سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران از تسهیل و سرعت در ارایه خدمات امدادی رایگان برای خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو در مرزهای منتهی به کربلای معلی خبر داد.

مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به اهمیت و سرعت ارایه خدمات بر کاهش بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در مرزهای منتهی به غرب کشور گفت: ۱۶۰ اکیپ امدادی ، ۱۷۵ امدادگر و ۱۳ کانکس مجهز امدادی با حضور امدادگران مجرب و بهره‌مندی از قطعات استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در مرزها مستقر شده‌اند.

سیدعباس میرحسینی تاکید کرد: در راستای دستور مدیرعامل گروه، ایاب و ذهاب، اجرت و حمل خودروهای تولیدی ایران خودرو برای زائران حرم عبدالله الحسین (ع) رایگان خواهد بود.

میرحسینی با اشاره به اهمیت انجام سرویس‌های دوره‌ای و بازدید فنی پیش از سفر خودرو توسط امدادگران این شرکت افزود: از آن جایی که امدادخودرو ایران هم راستا با نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو هم راستاست و تمامی تجهیزات و قطعات مورد استفاده با ضمانت خدمات پس از فروش ایران خودرو انجام می‌پذیرد، خدمات «سرویس در محل» این شرکت برای مشتریان تضمین شده و در زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای، هیچ تداخلی با گارانتی خودرو نخواهد داشت.

سرویس‌های ادواری خودرو شامل تعویض روغن، فیلترها، لنت ترمز، شمع، تسمه تایم، هرزگردها و ... است که این خدمات توسط شرکت امداد خودروایران در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود تا کم‌ترین صرف زمان و هزینه را برای مشتری به دنبال داشته باشد.

میرحسینی در پایان گفت: امدادخودروایران در این طرح همچون سایر طرح‌های خاص، به تمامی خودروها فارغ از برند کارخانه سازنده خدمات عمومی امدادی ارایه می‌کند. این خدمات شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است.

گفتنی است، کنترل و بازرسی به موقع قطعات مصرفی و معیوب در زمان مقرر بر طول عمر مفید بیش تر خودرو تاثیرگذار بوده و از وارد آمدن صدمات فنی گسترده‌تر و حتی آسیب‌های جانی به سرنشینان خودرو جلوگیری کند.

هم وطنان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات شرکت امدادخودروایران از طریق تماس با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و یا وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌های بسپر و ایساکو اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

آخرین اخبار