فروش اقساطی کامیون «آمیکو» ویژه نمایشگاه مشهد

شرکت‌های تجاری گروه سایپا و بهمن، ایران‌خودرودیزل، آرین‌دیزل، آمیکو و پادرا دیزل ازجمله شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه خودرو مشهد هستند

نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد که از روز پنجشنبه، ۹ شهریورماه کار خود را آغاز کرده است، تا فردا (یکشنبه،۱۲ شهریورماه) در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر مشهد برگزار می‌شود. در این رویداد خودرویی که به‌عنوان قدیمی‌ترین نمایشگاه خودرویی کشور شناخته می‌شود، خودروسازان سواری و تجاری و کاربری‌سازان حاضر شده‌اند و به عرضه محصولات جدید و قدیمی خود در این نمایشگاه پرداخته‌اند. در بخش تجاری، خودروسازی کامل‌دیزل از نخستین محصول خود با عنوان P۹ رونمایی کرد و برخی تجاری‌سازان مانند آرین‌دیزل محصولات تازه خود را برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار دادند.

شرکت‌های تجاری زیرمجموعه گروه سایپا شامل زامیاد، سایپادیزل و ایران‌کاوه، ایران‌خودرودیزل، آرین‌دیزل، آمیکو، پادرا دیزل و شرکت‌های تجاری گروه بهمن شامل بهمن‌دیزل، سیباموتور و اِسنا ازجمله شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه خودرو مشهد هستند.

فروش اقساطی کامیون «آمیکو» ویژه نمایشگاه مشهد

شرکت ارس‌خودرودیزل (آمیکو) که یکی از قدیمی‌ترین تجاری‌سازان خصوصی کشور به شمار می‌رود، در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد نیز همچون دیگر نمایشگاه‌های خودرو کشور حضوری فعال دارد. غرفه این شرکت که از نظر بصری هم بدل به یکی از جاذبه‌های نمایشگاه خودرو مشهد شده است، به دلیل نمایش خودروهایی چون پیکاپ آسنا توربوشارژ ازجمله غرفه‌های شلوغ نمایشگاه به شمار می‌رود.

از دیگر خودروهایی که آمیکو در غرفه خود به نمایش گذاشته‌اند، می‌توان به کمپرسی محبوب ٢٦٣١، کامیون باری ١٩٢٩ و خودوهای کاربری سازی شده چون میکسر ٢٦٣١ اشاره کرد.

گروه صنعتی آمیکو همچنین محصول کامیون ۱۹تن آمیکو M۱۹۲۹C را با شرایط ویژه در طرح فروش نمایشگاه خودرو مشهد به مشتریان عرضه کند.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

این محصول دارای موتور ۴۰۰اسب‌بخار قدرت، محصول شرکت WEICHAI چین است. همچنین از گیربکس ۱۴ دنده‌ای (۱۲+۲) مدل FAST بهره می‌برد.

ظرفیت حمل بار این خودرو ۱۹تن است و از استاندارد آلایندگی یورو۵ برخوردار است.مدیر فروش گروه صنعتی آمیکو در این خصوص اعلام کرد این شرکت فروش اقساطی M۱۹۲۹C را با انواع کاربری‌ها در نمایشگاه مشهد برای متقاضیان در نظر گرفته است , مشتریان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۵۰ تا ۷۰درصد و بازپرداخت در ۱۲ تا ۳۶ ماه، این خودرو را خریداری کنند. قاسم نوری همچنین اعلام کرد محصول M۲۶۳۱ نیز به‌صورت نقدی و مرحله‌ای برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

رونمایی از کشنده P۹ کامل دیزل

کامل‌دیزل نیز از دیگری شرکت‌های تجاری است که در این دوره از نمایشگاه مشهد حاضر شده است. این خودروساز در این نمایشگاه از کشنده P۹ رونمایی کرد. براساس آنچه مدیران کامل‌دیزل اعلام کرده‌اند، عرضه این کشنده به‌زودی آغاز می‌شود. درحال‌حاضر قیمت ۵میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان برای این کشنده تعیین شده است.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

کشنده P۹ یک خودرو کاروتجاری است که با ظرفیت ۴۴ تن به بازار ایران خواهد آمد. این خودرو به نسل جدید پیشرانه‌های یوچای مجهز است. این پیشرانه ۱۳ لیتر حجم دارد و ۵۶۰ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰۰نیوتون‌متر تولید می‌کند.

جعبه‌دنده این کشنده مونتاژی و چینی از نوع ۱۸ سرعته (۲+۱۶) اتوماتیک AMT کمپانی FAST است که توان را چرخ‌های محور عقب می‌رساند. در تعلیق عقب و تعلیق کابین این خودرو از بالن‌های بادی استفاده شده است. P۹ کامل‌دیزل در کنار این‌که قوی‌ترین کشنده مونتاژی بازار ایران است، بیشترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی را در اختیار رانندگان می‌گذارد.

این کشنده به‌صورت استاندارد با کولر و بخاری درجا، رادار خط‌خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سردکن و گرمکن صندلی راننده، صندلی چرخشی شاگرد، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دو تخت، یخچال، ریتادر ۵ حالته، استارت دکمه‌ای کروزکنترل، جلو آمپر دیجیتال و... در بازار ایران عرضه می‌شود.

حضور آرین‌دیزل با دو محصول تجاری جدید

شرکت آرین‌دیزل از دیگر تجاری‌سازان کشور است که در نمایشگاه مشهد شرکت کرده و خودروهای سنگین خود را به نمایش درآورده است. این تجاری‌ساز بخش خصوصی، با محصولات جدید و قدیمی خود در این رویداد خودرویی حاضر شده است.

پیش از این آرین دیزل از کشنده و کمپرسی شک‌موتو جدید خود رونمایی کرده بود که حالا این دو محصول دومحور باری و کمپرسی X۵۰۰۰L و X۵۰۰۰D در نمایشگاه مشهد در معرض دید عموم قرار گرفتند.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

همچنین کامیونت‌های JAC با کاربری‌های مختلف نظیر آتش‌نشانی، خدمات شهری و بالابر نیز جز محصولات آرین‌دیزل در این دوره از نمایشگاه مشهد هستند. یکی دیگر از جذابیت‌های غرفه آرین‌دیزل، نمایش پیشرانه‌های محصولات سنگین این خودروساز در نمایشگاه است.

حضور ایران‌خودرودیزل و گواه

در بیست‌وسومین دوره از نمایشگاه مشهد، ایران‌خودرو و شرکت‌های تابعه آخرین دستاوردها، محصولات و توانمندی های خود را در حوزه خودروهای سواری، تجاری و آپشن به نمایش خواهند گذاشتند. ایران‌خودرودیزل نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین تجاری‌ساز کشور و تجاری‌ساز زیرمجموعه گروه ایران‌خودرو در این نمایشگاه حاضر شده است.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

این تجاری‌ساز در این دوره از نمایشگاه محصولات سنگین و نیمه‌سنگین تجاری خود را از جمله کامیونت باری آرنا پلاس، کشنده آتامان، اتوبوس برقی درون‌شهری آتروس ۱۲ متری، کشنده فوتون اتوماتیک H۵، پیکاپ فوتون اتوماتیک (۴×۴)، پیکاپ فوتون دیزلی (۴×۴) و ون وانا را عرضه کرد.

شرکت گواه نیز به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای تجاری و باری نیز محصولات ون آمبولانس، آرناپلاس با کاربری چادری بغل بازشو فلزی و چوبی را در معرض دید عموم قرار داد.

اعلام زمان عرضه پیکاپ G۹ بهمن در نمایشگاه مشهد

در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ و نشست خبری گروه بهمن درخصوص برنامه آینده این شرکت، مدیران این شرکت از خبر از عرضه پیکاپ G۹ در مهرماه ۱۴۰۲ داد و بدین‌ترتیب به‌زودی شاهد حضور این خودرو در بازار کشورمان خواهیم بود.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

پیکاپ G۹ بهمن‌موتور شباهت ظاهری زیادی به مدل محبوب آمریکایی داج رم دارد. این خودرو با یک موتور ۲لیتری توربوشارژ، توان تولید ۱۹۵اسب‌بخار و گشتاور بیش از ۳۶۰نیوتون‌متر را تولید می‌کند.

G۹ دارای گیربکس ۸سرعته با قابلیت تعویض الکترونیکی دنده است. علاوه بر این، پیکاپ G۹ بهمن موتور با سیستم تعلیق جلویی جناقی دوبل و سیستم تعلیق عقبی دوجناقی مولتی‌لینک ارائه می‌شود.

نکته جالب دیگر درباره سیستم تعلیق عقب آن استفاده از فنر لول به جای فنر شمش است که آن را از دیگر خودروهای مشابه متمایز می‌کند. پیکاپ G۹ بهمن‌موتور دارای آپشن‌های متنوعی است که در بسیاری از محصولات پیکاپ دیگر موجود در بازار پیدا نمی‌شوند، مانند دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع و سنسور برخورد از جلو.

نمایش کامیون کمپرسی جدید سایپا دیزل

کامیون کمپرسیKC۴۶۵ (۶*۴) سایپادیزل در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش درآمده است و علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک، این محصول را بازدید کنند. این محصول دارای ظاهری خشن است و لوگوی دانگ‌فنگ در مرکز آن خودنمایی می کند.

وزن ناخالص این کامیون حدود ۲۶ تن است و از امکانات به‌روز و مدرنی بهره برده است. پیشرانه توربوشارژر KC۴۶۵ می‌تواند ۴۶۵اسب‌بخار قدرت را در ۱۹۰۰ دور در دقیقه تولید کند و گشتاور این موتور ۲۲۴۰نیوتون‌متر است. از طرفی این مدل دارای استاندارد آلایندگی یورو۶ بوده و به یک گیربکس دستی مجهز است.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

صندلی‌های راننده این کمپرسی از نوع برقی و قابل تنظیم بوده و از طرفی به گرمکن و سرد کن نیز مجهز است. از دیگر امکانات این مدل می‌توان به کلید استارت موتور از بیرون، تاخوگراف VDO، چراغ روز، کروزکنترل، جای خواب، جک بالابر اتاق برقی، سیستم تهویه مطبوع بخاری و کولر، شیشه شور، برف‌پاکن، سیستم تعلیق مکانیکی، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی، گرمکن آینه، مولتی مدیا، سرعت‌سنج، سنجش میزان سوخت، سنجش فشار باد مخازن سیستم (مدارجلو و عقب)، سنجش فشار روغن، سنجش درجه آب است و امکاماتی چون فیلتر آبگیرسوخت، کپسول آتش خاموش‌کن، بکسل‌بند جلو، جعبه کمک‌های اولیه، آفتابگیر داخلی لاستیک زاپاس و لاستیک بند، قفل درِ سوخت، جک و ابزارآلات علایم هشداردهنده داشبورد، چراغ مه‌شکن عقب، گلگیر عقب، چراغ قوه و علامت شبرنگ است.

کامیونت‌ باراد زامیاد در مشهد به نمایش درآمد

شرکت زامیاد با جدیدترین محصولات خود در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شد. کامیونت باراد جدیدترین محصول شرکت زامیاد است که در ۴ مدل ۵.۵ تن، ۶تن خواب‌دار و بدون‌خواب و همچنین ۹.۵تن خواب‌دار منطبق با استانداردهای الزامی سازمان ملی استاندارد در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد. همچنین خودروهای کارومسافری این شرکت نظیر پیکاپ زاگرس با موتور دیزل، پیکاپ کارون، وانت پادراپلاس لانگ با کاربری‌ یخچال و اتوبوس ۱۲متری شهری در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان صنعتی این استان قرار گرفت.

محصول جدید باراد به عنوان یک خانواده کامیونت سبک، در مدل ۵.۵ تن با موتور دیزلی شرکت نیسان با حجم ۳هزار سی‌سی و قدرت موتور ۱۴۰ اسب‌بخار در دور موتور ۳۲۰۰ و حداکثر گشتاور موتور ۳۵۵ نیوتون‌متر و گیربکس شش‌سرعته Fast - C۶J۴۵T با کنترل دستی به بازار عرضه خواهد شد.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

همچنین در مدل ۶ تن و ۹.۵ تن، کامیونت باراد دارای موتور کامینز با حجم ۳هزار و ۸۰۰ سی‌سی و قدرت موتور ۱۵۷ اسب‌بخار در دور موتور ۲هزار و rpm ۶۰۰ حداکثر گشتاور موتورN.m ۵۱۸، است که با گیربکس شش‌سرعته Fast- C۶J۵۵T به‌صورت کنترل دستی عرضه می‌شود.

کامیونت باراد از نظر رفاهی و ایمنی به قابلیت‌هایی همچون سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته، ترمز اگزوز، سیستم هشدار انحراف از مسیر، صندلی پنوماتیک راننده با قابلیت تنظیم دستی در شش جهت، چراغ رانندگی در روز و اتولایت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دوربین دنده‌عقب، سیستم مولتی‌مدیا مجهز به صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچ، سیستم تهویه مطبوع، کروز کنترل، آینه‌های جانبی قابل تنظیم برقی مجهز به گرمکن، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی، نمایشگر LCD صفحه کیلومتر، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی، هشدار باز بودن کمربند ایمنی، پرده راننده و شاگرد و... مجهز شده است.

حضور پیکاپ تاگا پادرا دیزل در نمایشگاه

شرکت پادرا دیزل که کمتر از یک ماه پیش برای اولین بار فروش وانت تاگا را آغاز کرد، در نمایشگاه خودرو مشهد این پیکاپ چینی را به نمایش درآورده است.

وانت تاگا محصول یک شرکت چینی بنام کینگ‌لینگ موتورز است که سال‌ها با ایسوزو همکاری داشته و این پیکاپ خود را هم بر اساس نسل قبلی ایسوزو D-Max ساخته است.

رونمایی های سازندگان خودروهای تجاری در نمایشگاه مشهد

تاگا در چین با دو پیشرانه عرضه می‌شود که یکی دیزلی و دیگری بنزینی است و پادرا دیزل قصد ارائه هردو موتور را در کشور دارد. بااین‌حال، این شرکت ابتدا موتور بنزینی را ارائه کرده که از نوع ۱.۸ لیتری توربوشارژ T-GDI است و ۲۲۷اسب‌بخار قدرت و ۳۱۰نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس شش‌سرعته دستی صورت می‌گیرد، اما وعده ارائه نسخه هشت‌سرعته اتوماتیک هم داده شده است. پیشرانه دیزلی این پیکاپ هم یک نمونه ۳لیتری چهارسیلندر ساخت ایسوزو است که ۱۳۸اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰نیوتون‌متر گشتاور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

آخرین اخبار