با توجه به‌افزایش جابه‌جایی ریلی،CubeControl  می‌تواند به‌بهینه‌سازی جریان ترافیک و بهبود بیشتر زمان، کارایی و وقت‌شناسی در شبکه‌های ریلی کمک کند.

سیستم ترمز در همه بخش‌ها به‌شدت در حال توسعه است. ایمنی موضوعی است که سرمایه‌گذاری بسیاری روی آن می‌شود. سیستم ترمز نیز به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ایمنی اهمیت زیادی دارد. در حوزه حمل‌ونقل ریلی نیز سیستم ترمز بسیار اهمیت دارد و شرکت‌ها به‌دنبال اقداماتی هستند که تاثیر سیستم ترمز قطارها را افزایش دهند.

آلستوم به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی که خدمات مربوط به‌حمل‌ونقل ریلی را در سراسر اروپا ارائه می‌دهد، در جدیدترین پروژه خودرو Knorr-Bremse را مامور کرده است قطارهای سریع‌السیر جدید سوئدی را به‌سیستم‌های ترمز مجهز کند که توسط آخرین تکامل سیستم کنترل ترمز CubeControl مدیریت می‌شود.

نسل‌های قبلی این فناوری درحال حاضر در قطارهای مترو، منطقه‌ای و پرسرعت ساخته‌شده توسط آلستوم نصب شده است. اکنون نسل بعدی بخشی از پروژه بزرگ دیگری خواهد بود که آلستوم قصد انجام آن را دارد.

تحویل این سیستم ترمز جدید در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۲۸ ادامه یابد.

دکتر یورگن وایلدر، عضو هیات اجرایی Knorr-Bremse AG و مسئول بخش سیستم‌های وسایل نقلیه ریلی گفت: «به‌عنوان یک تامین‌کننده کلیدی، ماموریت ما ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و پیشرو در بازار برای صنعت ریلی است. با CubeControl جدیدمان، فناوری باکیفیت دیگری را توسعه داده‌ایم که به مشتریانمان کمک می‌کند حمل‌ونقل ریلی ایمن‌تر، کارآمدتر و قابل اطمینان‌تر در اختیار داشته باشند. برای ما، سفارش آلستوم نقطه عطف مهمی در عرضه این محصول نسل بعدی به‌بازار است.»

دکتر Nicolas Lange، رئیس هیات‌مدیره Knorr-Bremse Rail Vehicle Systems نیز گفت: «پس از توسعه فشرده، با CubeControl جدید پلت‌فرمی را راه‌اندازی می‌کنیم که عناصر کلیدی سیستم‌های ترمز قطار را حتی هوشمندتر به‌هم متصل می‌کند. کیفیت بالای CubeControl، انعطاف‌پذیری و سهولت تعمیر و نگهداری، همراه با این واقعیت که مقیاس‌پذیر است تا برای همه انواع قطارهای مسافربری مناسب باشد، آن را به‌یک راه‌حل بسیار جذاب برای مشتریان ما تبدیل می‌کند.»

با توجه به‌افزایش جابه‌جایی ریلی،CubeControl می‌تواند به‌بهینه‌سازی جریان ترافیک و بهبود بیشتر زمان، کارایی و وقت‌شناسی در شبکه‌های ریلی کمک کند.

CubeControl اکنون اجزای مختلف سیستم‌های ترمز قطار را هوشمندتر ادغام می‌کند. به‌عنوان مثال الکتروپنوماتیک، مکاترونیک، نرم‌افزار هوشمند و داده‌ها همگی افزایش یافته و بهینه شده‌اند. این روند از تاخیر در ترمز جلوگیری می‌کند.

CubeControl جدید همچنین به‌فعال‌سازی نوآوری‌هایی مانند فاصله ترمز تکرارشونده (RBD) کمک می‌کند. RBD مسافت ترمز را حتی قابل پیش‌بینی‌تر و قابل اطمینان‌تر می‌کند و به‌کاهش سرازیری قطار کمک می‌کند تا قطارهای بیشتری بتوانند در مسیرهای موجود حضور داشته باشند.

CubeControl درحال حاضر محبوب‌ترین سیستم کنترل ترمز در جهان است. این سیستم‌ها از زمان عرضه نخستین نسل به ایمـــــنی، پایداری و قابل اعتماد بودن عملیات ریلی کمک کرده‌اند. Knorr-Bremse نخــــستین‌بار مفهوم جدید CubeControl را درInnoTrans ۲۰۱۸، بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری جهان برای صنعت ریلی ارائه کرد.

در سال ۲۰۲۲ محصول آزمایشی به‌عنوان بخشی از مجموعه نوآوری این شرکت برای سیستم‌های ترمز قطار به‌نمایش گذاشته شد. Knorr-Bremse درحال حاضر درحال سرمایه گذاری در افزایش تولید سری جدید CubeControl است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =