BrakeBest O'Reilly

O’Reilly Automotive  محصول جدیدی را معرفی کرده که جهش قابل توجهی در نوآوری لنت‌ترمز متناسب با مدل‌های جدید خودروهای مختلف به‌شمار می‌رود.

این لنت‌های ترمز پیشرفته که با مشورت تکنسین‌های حرفه‌ای ساخته شده‌اند، نویدبخش مزایای زیادی از جمله توقف بدون سر و صدا، شکستگی ساده و حفاظت کامل در برابر خوردگی هستند.

جرد پینک، کارشناس لنت‌ترمز که سال‌هاست نمایندگی بسیاری از برندها را داشته در مورد این لنت گفت: «لنت‌ها و روتورهای BrakeBest® Select Pro بهترین جایگزین‌ برای تجهیزات اصلی در شبکه خدمات پس از فروش هستند. تجربه استفاده از این محصول نشان می‌دهد این روکش سبب می‌شود عملکرد لنت آن‌قدر بی‌صدا باشد که احساس رانندگی اولیه فوق‌العاده‌ای برای راننده ایجاد شود.»

ویژگی برجسته این لنت‌های ترمز، پوشش آبی مشخص آن‌هاست که ضد ضربه و ارتعاش است. علاوه‌بر این، پدها مجهز به‌پنج لایه شیم‌های حذف‌کننده نویز هستند که توقف‌های خاموش و ایمن را تضمین می‌کند.

روتورها با ماشینکاری دقیق و بالانس افزایش‌یافته از تلورانس‌های سخت‌گیرانه‌تری نسبت به‌رقبا برخوردارند. طول عمر و عملکرد طولانی از ویژگی اصلی این ترمزها محسوب می‌شود.

پوشش مقاوم در برابر خوردگی در کل سطح روتور پخش شده و طول عمر محصول را چند برابر افزایش داده است.

دیوید ویلبانکس، معاون ارشد کالاهای O’Reilly بر استانداردهای رعایت‌شده در ایجاد این قطعات تاکید و اظهار کرد: «مجموعه BrakeBest Select Pro ما با دقت طراحی شده تا بالاترین استانداردها را برآورده کند و قابل توجه است که ما از نزدیک با ISO در سطح جهانی کار کردیم.»

وی افزود: «با پوشش پنج لایه‌ای ما به‌دنبال افزایش طول عمر لنت، رعایت مباحث محیط‌زیستی و همچنین توقف آرام و بدون صدا هستیم. مشتری باید از ترمز کردن هم لذت ببرد. لطافت هنگام ترمز با این پدها به‌راحتی احساس می‌شود و تجربه‌ای متفاوت برای مشتری رقم می‌زند.»

از سال 1957، O’Reilly Automotive، Inc. از یک شرکت خانوادگی به‌یک شرکت پیشرو در صنعت قطعات خودرو تبدیل شده است. این شرکت تجهیزات، ابزار، قطعات و لوازم جانبی را در سراسر ایالات‌متحده، مکزیک و اکنون پورتوریکو تامین می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =