ایرانول

شرکت نفت ایرانول در کدال از افزایش فروش داخلی وصادراتی در شش ماهه سال جاری نسبت‌به دوره مشابه سال قبل خبر داده و اعلام کرد این رقم به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.

شرکت نفت ایرانول با نماد «شرانل» در بورس، گزارش عملکرد ماهانه منتهی‌به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ را که در زمینه فروش داخلی وصادراتی بوده، منتشر کرد. بر اساس این گزارش، شرکت نفت ایرانول در ۶ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد درآمدی نشان می دهد که این رقم به بیش از ۶.۷۲۶ میلیارد تومان رسیده است.

بیشترین محصول فروش رفته در ۶ ماهه سال جاری مربوط به روغن‌های صنعتی با فروشی به میزان ۸۷۰ میلیارد تومان بوده است.

شرکت نفت ایرانول در شهریورماه از فروش داخلی ۸۸۱ میلیارد تومان برخوردار بوده است که فروش داخلی آن بیش از فروش صادراتی در این گزارش مشاهده می شود، به طوری که این شرکت از فروش صادراتی ۳۶۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که مجموع فروش داخلی وصادراتی این نماد بورسی در شهریورماه ۱.۲۴۹ میلیارد تومان بوده است.

در شهریور امسال بیشترین محصول به فروش رفته از نفت ایرانول در داخل مربوط به روغن‌موتور دیزلی با ۱۷۱ میلیارد تومان و روغن‌های صنعتی با ۱۳۳میلیارد تومان به عنوان محصولات پرفروش این نماد بورسی بوده است.

همچنین روغن موتور پایه در شهریورماه به‌عنوان محصول پرفروش صادراتی محسوب می‌شود که رقمی معادل ۱۷۶ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده و پس از آن روغن‌های فرآیندی با رقمی معادل ۱۲۸ میلیارد تومان دومین گزینه فروش صادراتی محسوب می‌شوند.

سهام شرکت نفت ایرانول با نقدشوندگی ۶ماهه ۱۵.۳۹ درصد و با ارزش بازار ۱۶۳.۱۰۰ میلیارد ریالی در بخش فراورده‌های نفتی/تولید محصولات پالایش‌شده پتروشیمی و در تابلو فرابورس ایران
قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =