شاهین مجهز به سيستم ESC

محمدعلی تیموری: تمام توان خود را بر افزایش کیفیت محصولات در دو پلت‌فرم X۲۰۰ و SP۱۰۰ گذاشتیم و همچنین بیش از ۲۴۰ پروژه کیفی اجرا شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک ملی ایران، اظهار کرد: «در سال ۱۴۰۰ انصراف ماهانه برای خرید خودرو شاهین ۸۰میلیارد تومان بود، اما با ارتقای کیفیت این محصول، در هر بار پیش‌فروش خودرو شاهین با وجود این‌که ظرفیت تولید ۱۰۰هزار دستگاه است، بیش از ۴۰۰هزار نفر، متقاضی این خودرو جدید و به‌روز هستند.»

محمدعلی تیموری افزود: «اجرای پروژه‌های کیفیت سبب شده است؛‌ در سال جاری و با وجود افزایش دو برابری نرخ دستمزد و قطعات، هزینه خدمات پس از فروش به ازای هر دستگاه خودرو به یک‌میلیون تومان برسد، این در حالی است که در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ این عدد ۳میلیون تومان بود.»

وی با تاکید بر این‌که استراتژی سایپا طی ۲۱ماه اخیر، توسعه محصول و عرضه محصولات جدید به بازار بوده است،‌ اذعان داشت: «بر اساس هدف‌گذاری صورت‌گرفته تا پایان سال جاری ۸ محصول جدید روانه بازار خواهد شد، البته تاکنون نیز موفق شدیم ۵ محصول را عرضه کنیم.»

حرکت سایپا به سمت تولید خودروهای هیبرید و تمام‌برقی

تیموری همچنین گفت: «یکی دیگر از برنامه‌های گروه سایپا حرکت به سمت تولید خودروهای هیبرید و تمام‌برقی است. از همین رو، سال آینده دو محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها آریا است که با سه موتور عرضه خواهد شد.»

او یادآورشد: «طی ۲۱ ماه گذشته، وضعیت شرکت‌های قطعه‌ساز گروه بهبود یافته است؛ به‌گونه‌ای که سال گذشته،‌ شرکت‌های قطعه‌سازی گروه ۵هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود خالص کسب کردند. این در حالی است که‌ سال ۱۴۰۰ شرکت‌های قطعه‌ساز گروه ۶هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان زیان داشتند.»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان آنکه این خودروساز در دوران دولت گذشته، از رسالت اصلی خود که تولید، واردات و مونتاژ بود، حدود ۱۰سال فاصله داشته است، گفت: «در راستای آرامش بازار خودرو و تنوع‌بخشی به محصولات بازار،‌ گروه سایپا پس از موافقت سران قوا و مجلس شورای اسلامی برای واردات خودرو، اولین واردکننده خودرو شد و همچنین واردات خودروهای دست دوم تویوتا هیبرید با کارکرد کم را در دستور کار قرار داد.»

او با بیان این‌که قیمت‌گذاری دستوری سبب شده است خودرو به کالای سرمایه‌ای تبدیل و همچنین مصرف بنزین افزایشی شود،‌ افزود: «۵ سال پیش مصرف روزانه بنزین ۶۵ میلیون لیتر بود و امسال به ۱۳۵ میلیون لیتر رسیده و قاعدتا چنین امری میزان آلایندگی در کشور را ۲.۵برابر بیشتر کرده است.»

برنامه سایپا برای تولید باتری خودرو برقی

مدیرعامل گروه سایپا در ادامه هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک ملی ایران را گسترش تعاملات، ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری‌های متقابل عنوان کرد: «بانک ملی ایران به‌عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور می‌تواند به توسعه صنعت خودرو، افزایش تولید و صادرات خودرو کمک کند.»

او ضمن ابراز امیدواری از این‌که در همکاری مشترک و بلندمدت با بانک ملی ایران، می‌توان در صنعت خودرو تحول ایجاد کرد، افزود: «در نظر داریم که برای خودروهای برقی، اقدام به تولید باتری کنیم، چراکه هیچ شرکت خودروسازی در دنیا در حوزه تولید خودرو برقی موفق نبوده، مگر این‌که خود در حوزه باتری سرمایه‌گذاری کند و توان تولید داشته باشد. می‌توان با همراهی و سرمایه‌گذاری بانک ملی قرارداد چندجانبه منعقد کرد تا در حوزه تکنولوژی‌های جدید و تولید خودروهای برقی پیشرفت‌های مناسبی حاصل شود.»

تیموری افزود: «طی ۲۱ ماه اخیر، با تلاش همه همکاران توانستیم تغییر و تحولات مناسبی در زیرساخت‌های گروه خودروسازی سایپا را فراهم کنیم و شرایطی را رقم بزنیم که تولید و کیفیت محصولات بیش از پیش افزایش پیدا کند. بر این اساس، در گام اول تمام توان خود را بر روی افزایش کیفیت محصولات در دو پلت‌فرم X۲۰۰ و SP۱۰۰ گذاشتیم و همچنین بیش از ۲۴۰ پروژه کیفی اجرا شد.»

عزم جزم بانک ملی برای تزریق منابع مالی به گروه سایپا

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در مراسم امضای تفاهم‌نامه یادشده گفت: «عزم بانک ملی ایران برای تزریق منابع مالی و ارائه خدمات نوین مالی و بانکی به گروه خودروسازی سایپا، جزم است.»

ابوالفضل نجارزاده با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته است،‌ افزود: «بانک ملی ایران و گروه سایپا،‌ اشتراکات و ظرفیت‌های بزرگ و بی‌شماری در جهت توسعه اقتصادی کشور دارند.»

او با بیان این مطلب که تامین و تولید خودرو باکیفیت دغدغه مردم است، گفت: «بانک ملی ایران با حداکثر ظرفیت و امکانات خود در کنار گروه خودروسازی سایپاست تا در زمینه رفع موانع و محدودیت برای تولید خودروهای با کیفیت، نقش‌آفرین باشد.»

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: «بانک ملی ایران برای گسترش تعامل و همکاری با گروه سایپا به دنبال تدوین و طراحی خدمات متنوع مالی متناسب با نیاز سایپا با هدف کمک به جهش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی است.»

او گفت: «ما به عنوان ارائه‌کننده مجموع خدمات مالی، آمادگی داریم تا در قالب بسته حمایتی، خدمات ارزی، اعتباری و فناوری را به شرکت سایپا در راستای تکمیل زنجیره تامین و توسعه و افزایش کیفیت محصول، ارائه دهیم.»

نجارزاده با قدردانی از تلاش مدیران شرکت خودروسازی سایپا در راستای توسعه ظرفیت‌های تولید، تصریح کرد: «ما می‌کوشیم تا بهترین خدمات مالی را با هدف تداوم تولید و کمک به پیشرفت و آبادانی کشور ارائه دهیم.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 38
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمین IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 2
    پارسال همین موقع ۳۴۵ میلیون و بازار ۳۷۰ اما الان☹️
  • مهدی قاضی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    4 3
    ماشین سایپاواقعاعالیه ازجمله پرایددقت کنیدبرای شهرشاهین هم خوبه ولی ضعیف قدرتش من میخام شاهین جدیدثبت نام کنم کسی میدونه چطوریه باتشکر09308230650
    • ناشناس IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 1
      سلام انصافا شاهین در حال حاضر خوبه.
    • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      سلام من شاهین مدل ۱۴۰۱ دارم ، از دید من عالیه
  • پرویز IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    6 9
    سلام و خداقوت جانانه به همه عزیزان در گروه خودرو سازی سایپا و بانک ملی که دست به دست هم دادند تا محصولاتی با کیفیت جهانی به مردم عرضه کنند.
    • احسان IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      شاهین پلاس بخری موتور جدید روش نصب کردن
  • فرشاد IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 2
    دروغ میگن باور نکنید
  • رضا گلی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    من شاهین خریدم ماشین خوبی هستش
  • مصطفی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    دروغ میگه برای اینکه مردم و بازار را تشویق به خرید کنه این مطلب را میگه با افزایش قیمت شاهین اتومات به ۶۲۰ میلیون همه متقاضیان در حال انصراف هستند. من خودم هم انصراف دادم اگه قرار به این قیمت است با ۵۴۴ دنا پلاس اتومات میگیرم که سگش میارزه به شاهین.
    • احسان IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      0 0
      چون تو انصراف دادی پس شاهین ماشین بدیه و دنا پلاس خوبه؟ آخه تو از ماشین چی حالیت میشه مصطفی؟
  • محمدرضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    سال گذشته شاهین با قیمت ۴۰۳ تومان در بورس کالا خریداری نداشت حالا با افزایش یه گریبوگس اتومات قیمت زدند ۶۴۵ تومان اکثر ثبت‌نام کنندگان در سامانه در حال انصراف هستند کجا تقاضا زیاد شده. گردنترین و بهترین خودروی داخلی دنا پلاس اتومات است با قیمت ۵۴۵ حالا خودتان قضاوت کنید آیا شاهین با این کیفیت و قیمت ارزش خرید داره یا نه....
  • شاهین IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    وقتی شاهینو با سه ماه تاخیر تحویل میدی چه فایده ای داره شش ماهه پولمونو گرفتی ماشینو نمیدی خدا ازتون نگذره
  • کوروش IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 0
    دروغ میگن شاهین انصرافی زیاد داره
  • محمد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    چرا دروغ میگید کی شاهین میخره .
  • مریم IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    سلام کی قرعه کشی ماشین شاهین هسته خبلی ممنون
  • رضا IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    ماشین شاهین ارزشش ۳۰۰میلیون است
  • مهدوی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    خودروی شاهین دستی تحویل زمستان ۴۰۳ رو الان پیامک فرستادی برای ۲۹۰ میلیون تومن واریز برای اتوماتیک واگر واریز نکنیم امتیاز ثبت نتاممون لغو بشه؟ خدا میشناسید؟ وجدان دارید؟ لعنت خدا بر ظالم
  • رضا سعیدی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 0
    آشغال ترین ماشین موجوده
    • حسن IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      1 0
      آره ارواح شکمت، فقط تو خوبی، کاش یه جو عقل توی کاسه سرت بود، کاش!
  • محمدرضا طاهری IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 1
    باسلام .من از برج ۳ سال۱۴۰۱ یک شاهین تحویل گرفتم و در بر ۵ به مسافرت رفتم از مشهد .راه افتادم وبه سمت شمال وبعد تهران .قم وتا شیراز رفتیم. ماشین شاهین از لحاظ راه وسواری خیلی خوب راعالی بود من خیلی راضی بودم.
  • A.nasr IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    من شاهین دنده ای نوشتم ،۱۰۰تومان یک ماه نگه داشتید ،بعد شاهین اتومات برام پیامک دادین ،اخه روتون میشه ،متاسفم براتون
  • فریبا IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    یعنی شما به کسی که برای زمستان 403پیامک واریز 290میلیون میفرستین با خودتون چه فکر میکنید ظالمای ظالمتر از ظالم های صهیونیست ،ازظلم شما آدم دق کنه سرزنشی نیست چون واقعا به یک بی پناه ظلم میکنید خدا همه شمابیسوادان وظالمان ظالمگر تاریخ و هزاران لعنت بعدتر از سرنوشت قذافی ،نصیبتان باشه بیشعوران تاریخ.
  • یوسف IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام منم اسمم برای شاهین اتومات در اومد وقتی دیدم قیمت افزایش دادن انصراف دادم لطفا نخرین تا حساب کار بیاد دستشون و قیمت بیارن پایین شاهین خیلی تحفه ای هم نیست موتورش اشغاله اون موتور تیوفایو خوبه که اونم دارن میدن به روسیه
  • سعید زارع IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    دروغ دروغ شاهین مشتری نداره اگرم داره ۵_۶ماه تاخیر در تحویل داره،نخرید نخرید سایپا خیلی خیلی بد قوله و هیچ کس هم جواب گو نیست نخرید نخرید
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    ۳۰۰ میلیون پول میگیرید ۱۵ ماهه شاهین تحویل بدید اونم خدا میدونه سروقت بتونید تحویل بدید .موتور تیبا گذاشتن روی شاهین. من انصراف دادم.اصلا هم کیفیت نداره،بعد از یکسال قیافه ماشین داغون میشه
    • محمد IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 0
      داداش منم انصراف دادم ولی هنوز خبری از ثبت انصراف نیست ۲۰ روز شده از نمایندگی انصراف زدین
  • مردانی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    چرا هیچ مرجعی نیست با سایپا روبرو بشه و از حق مشتری دفاع کنه. شاهین اتوماتیک تحویل چهارم اسفند ۱۴۰۳ رو ۱.۵ سالم جلوتر نصف پولشو زورکی از بعضی ها گرفتن ما هم که بیان شرایط مخالف بودیم پرداخت نکردیم. این یعنی بدون اینکه این خودرو افزایش قیمتی داشته باشه برای مشتری حدود ۷۵۰ میلیون تموم میشه. آخه این چه وضعیه. من فقط به این علت شاهین اتومات تحویل زمستان ۱۴۰۳ رو قبول کردم که فرصت داشته باشم پروتکل جمع کنم برای خرید نه اینکه سایپا بخواد پولمو بالا بکشه و ی قیمت بالا برای این ماشین با حمایت ناظران و بازرسان محترم داشته باشه. تف.
  • مهدی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    به نظرم دارن بازار گرمی میکنن، انصرافی های شاهین خیلی زیادن، ماشین میخوان هفته چهارم زمستان ۱۴۰۳تحویل بدن، الان میگن ۳۰۰بریزید به حساب، اونم با این قیمت عجیب و غریب
  • امین IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    خداییش شاهین ماشین خیلی عالی هست و از نظر من تمام کسانی که نظر منفی میدن حتی یک بارم پشت فرمونش ننشستن.کسانی که از قدرت موتور شاهین انتقاد دارن داخل آپارات فیلمای درگ شاهین رو ببینن.من ماشین قبلیم پارس و قبلش ایکس شصت بود اما شاهین یه چیز دیگس.
  • علی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 1
    آدمی که بخواد از پشت پرايد بشینه پشتش خوبه البته پول مفت داشته باشه من دارم داغوووونه
  • حمید مافی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    قیمتش خیلی بالاس نمی ارزه سود هم نداره یکسال هم پولت میخوابه
  • قمری FR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    از اسفند ماه ۴۰۱ پولو کامل پرداخت کردم تحویل سه ماهه بود اما دریغ از یه جواب خدا لعنتتون که فقط دوز و کلک حقه بازی رو خوب بلدید
  • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    خداوکیلی هنوز خودروی شاهین موعد خرداد ماه را تحویل ندادید اونوقت این همه تعریف برا چیه شما خیلی راست می گی تعهداتتون را به موقع انجام بدید
  • مرتضی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    با سلام. واقعا دروغ میگن. خدا ازشون نگذره. برج 3بود دیگه 100 تومن واریز کردیم تا قرعه کشی بشه به اسم ما شاهین در شده 40 روز اونجا پولمون حساب خودرو سازها بود بعدش بنا شد زمستان 403 تحویل بدن خودرو مارو که الان پیام اومده باید تا 72 ساعت290 تومن واریز کنیم. مگه میشه 20 ماهه دیگه میخواد ماشین تحویل بده من از الان 290 تومن بریزم حساب خودروسازها خیلی خیلی ببخشید مردمو خر فرض کردن
  • یوسف IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    همش دروغه تا الان جز احتکار و دزدی کاری نکردن هرچی گفتن شما برعکس عمل کنید نتیجه گیری درست در میاد شک نکنید روز ۱۵ مهر سازمان استاندارد گفت ایران خودرو 16000 و سایپا ۱۲۰۰۰ خودرو احتکار کرده اند تا گران‌فروشی کنند
  • ناشناس IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    از روی در ماندگی همه دارند انصراف میدن . از طرفی اینا جز دزدی و احتکار کاری بلد نیستن خدای رانت و دزدی و احتکار و اختلاسند . اگر خودرو خوب تولید میکردن دست ما نمی رسید و صادرش می کردند یا خودشون هم از ش استفاده میکردن
  • افشین DE ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فقط خدا لعنت کنه کسانیکه قیمت شاهین اتومات بالا بردن ، لطف کنید پول واریزی مردم رو پس بدین
  • احسان IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    خک تو سر سایپا با این قیمت گذاری روی ماشین شاهین اتومات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =