همایش نکوداشت روز جهانی استاندارد

همایش نکوداشت روز جهانی استاندارد همزمان با صدمین سال تصویب قانون استاندارد، روز شنبه ۲۲مهرماه با سخنرانی رئیس قوه قضائیه، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مسئولان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و برندینگ گروه صنعتی بارز، در این مراسم رئیس قوه قضائیه پس از ایراد سخنرانی و تقدیر از دستگاه اجرایی برتر در حوزه استاندارد و برگزیدگان عرصه تولید کالا و خدمات باکیفیت با اهدای تندیس و لوح، از تمبر یادبود یکصدسالگی سازمان ملی استاندارد ایران رونمایی و به یادبود این روز بزرگ و ملی، نماد این تمبر را امضا کرد.

در این مراسم گروه صنعتی بارز نیز موفق به کسب عنوان واحد تولیدی نمونه کشوری شد.

فرآیند انتخاب واحدهای نمونه سالانه و در سطوح استانی و کشوری توسط سازمان ملی استاندارد اجرا می‌شود و ازجمله شاخص‌های ارزیابی در این فرآیند؛ استمرار و اهتمام در کیفیت پایدار و رضایت مشتری، مشارکت حداکثری در تدوین و به‌روزرسانی استانداردها، بهره‌گیری از روش‌های نوآورانه و خلاقانه، استفاده از دانش‌های نوین و راهبردهای دانش بنیان و ... است که گروه صنعتی بارز با کسب بالاترین امتیاز در سطح استان کرمان و سپس در سطح کشور به این موفقیت دست یافته است.

بازدید و همکاری با تراکتورسازی

در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و صنایع وابسته؛ مهندس جمال میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز از کارخانه تراکتورسازی تبریز بازدید کرد.

این بازدید با هدف رفع موانع تولید و افزایش همکاری بین این دو صنعت بزرگ کشور صورت گرفت. در این بازدید، جلسه‌ای باحضور مدیرعامل، مدیران‌فروش، بازاریابی و توسعه محصول گروه صنعتی بارز با میزبانی مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیران ارشد تراکتورسازی تبریز برگزار شد.

قائم‌مقام تراکتورسازی تبریز با بیان اهمیت دستیابی به دانش و تکنولوزی روز دنیا در افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفیت تراکتورهای تولیدی برای کشاورزان به نقش مهم قطعه‌سازان و دولت درتعیین قیمت تمام‌شده تراکتور اشاره کرد.

در ادامه مدیرعامل گروه صنعتی بارز باتوجه به سخنان قائم‌مقام تراکتورسازی تبریز در رشد تولید تراکتور، به لزوم افزایش ۳۰درصدی تولید تایرهای کشاورزی برای تامین نیاز این صنعت مهم اشاره کرد.

وی همچنین باتوجه به توسعه محصولات و تولید چند مدل تراکتور جدید در حوزه کشت و صنعت از ارتقای سطح کیفی و تولید ۴ مدل از تایرهای جدید رادیال کشاورزی توسط گروه صنعتی بارز سخن گفت و پس از این جلسه از خط تولید ساخت تراکتور و قطعات وابسته به آن بازدید شد.

در انتها مدیرعامل تراکتورسازی تبریز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه گروه صنعتی بارز در تامین به‌موقع تایرهای تراکتورسازی تبریز، به جهش رشد تولید بی‌سابقه ساخت تراکتور در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد که در تحقق این امر گروه صنعتی بارز نقش بسزایی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =