کد خبر: 246925
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تیگو8 هیبرید

از صبح امروز مرحله اول تحویل خودرو تیگو8 هیبرید به مشتریانی که قبلا این محصول را خریداری کرده اند آغاز شده و قیمت این محصول در بازار مشخص شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،از صبح امروز مرحله اول تحویل خودرو تیگو8 هیبرید به مشتریانی که قبلا این محصول را خریداری کرده اند آغاز شده و قیمت این محصول در بازار مشخص شده است.

ثبت نام این خودرو ابتدای همین ماه با قیمت قطعی 2.760.000.000 تومان در رنگهای سفید، مشکی و خاکستری با تحویل 30 روز انجام شد و هم اکنون در بازار بین 3.150.000.000 تا 3.200.000.000 تومان قیمتگذاری می‌شود.

تیگو 8 پرو هیبریدی از یک موتور قدرتمند که قابلیت فراهم کردن توان و گشتاور برای هر 4 چرخ را دارد، برخوردار است و مجهز به موتور دو لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت و همچنین یک موتور برقی همزمان می باشد. این موتور دو لیتری قابلیت آزاد کردن حداکثر 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اطلاعات و آمار رسمی اعلام شده درباره شتاب صفر تا صد این خودرو ، می توان شتاب صفر تا صد آن را معادل ۷.۶ ثانیه در نظر گرفت .

میزان سوزاندن بنزین در این خودرو را می توان معادل ۷.۲ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر پیمایش برآورد کرد که میزان قابل قبولی به شمار می رود.

همچنین توان موتور برقی این خودرو مسافتی برابر با ۷۵ کیلومتر می باشد و به صورت ترکیبی مسافت ۹۵۰ کیلومتر را می تواند طی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =