کد خبر: 247503
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۲
کیا EV3

کیا آهسته و پیوسته درحال گسترش سبد محصولات برقی خود است و با دنبال کردن مسیری که با EV9 پرچم‌دار ترسیم کرد، خودروهای متنوع‌تری را تولید می‌کند.

پس از عرضه EV5 که ابعادی مشابه اسپورتیج دارد، کره‌ای‌ها آماده تولید EV3 ساب‌کامپکت در سال ۲۰۲۴ می‌شوند. این خودرو جدید از زبان طراحی مدرنی سود خواهد برد و در بخش کابین نیز تکنولوژی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

کیا پیش‌نمایش خودروی موردبحث را با کانسپت EV3 در ماه‌های قبل انجام داده است. اخیرا نیز تصاویر جاسوسی نسخه‌های پیش‌تولیدی EV3 در کره‌جنوبی ثبت شده‌اند و به ‌احتمال زیاد نسخه نهایی از نظر زبان طراحی وفاداری زیادی به کانسپت یادشده خواهد داشت.

همان‌طور که در رندرها دیده می‌شود، برخی تغییرات در مدل تولیدی اعمال می‌شوند که ازجمله آن‌ها می‌توان به گرافیک چراغ‌ها، آینه‌های بزرگ‌تر و برخی متریال تریم های بدنه اشاره کرد.

کیا هنوز به‌صورت رسمی ابعاد کانسپت EV3 را اعلام نکرده اما حدس می‌زنیم طول آن حدود ۴.۴متر باشد. به ‌این ‌ترتیب فاصله مناسبی بین این خودرو و EV5 با طول ۴۶۱۵میلی‌متر وجود خواهد داشت.

در حقیقت این خودرو ابعادی مشابه نسل کنونی کیا نیرو و سلتوس دارد.

بسته به بازار عرضه، انتظار می‌رود کیا EV3 رقیب خودروهایی همچون ولوو EX30، اسمارت نامبر وان، پژو ۲۰۰۸ برقی و دیگر شاسی‌بلندهای ساب کامپکت برقی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =