Webb Wheel Products

این لنت‌ها ایده‌آل برای کامیون‌های سنگین و تریلرهایی هستند که در شرایط سخت کار می‌کنند. همچنین این لنت‌ها دارای فرمول سرامیکی منحصر به‌فردی هستند که محو شدن و نویز را کاهش می‌دهد.

Webb Wheel Products، پیشرو در صنعت خودروهای تجاری، از سری جدید لنت‌ترمز UltraGrip خود رونمایی کرده است که استاندارد جدیدی را برای عملکرد و ارتباط با روتور تعریف می‌کند. این خط نوآورانه نیازهای مختلف را برآورده می‌کند و سه گزینه متمایز را برای بهینه‌سازی عملکرد ترمز در کاربردهای مختلف ارائه می‌دهد.

این سری جدید از لنت‌ترمز خودروهای کار و تجاری، برای قدرت توقف استثنایی بدون به‌خطر انداختن عمر روتور طراحی شده است. این لنت‌ها ایده‌آل برای کامیون‌های سنگین و تریلرهایی هستند که در شرایط سخت کار می‌کنند. همچنین این لنت‌ها دارای فرمول سرامیکی منحصر به‌فردی هستند که محو شدن و نویز را کاهش می‌دهد.

درعین حال این نوع لنت‌ها عملکرد برتر را در طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، از ناوگان بزرگراه‌ها تا کامیون‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد. به‌این شکل تعادل بین قدرت توقف، سایش لنت و سازگاری روتور عالی شده و فرمولاسیون آن به‌گونه‌ای است که کم‌گرد و غبار بوده و چرخ‌ها تمیزتر و قدرت آن بهتر شده است.

سری UltraGrip برای حمل‌ونقل سنگین و مسیرهای به‌شدت ناهموار ساخته شده است. فرمولاسیون جدید اصطکاک ثابت و طول عمر لنت را افزایش می‌دهد و زمان خرابی و هزینه‌های تعمیر و نگهداری را به‌حداقل می‌رساند. همچنین این سیستم ترمز دارای صفحه پشتی فولادی مقاوم در برابر حرارت است.

سری UltraGrip دارای ویژگی‌های متمایزی از سایر لنت‌هاست. این سری دارای گواهینامه بدون مس است. حفاظت از محیط‌زیست و سلامت راننده از جمله ویژگی برتر این لنت‌هاست.

لنت‌های ترمز UltraGrip Webb نشان‌دهنده تغییر بازی در صنعت‌ خودروهای تجاری است. وب با ترکیب فناوری پیشرفته با تعهد تزلزل‌ناپذیر به کیفیت، ناوگان را قادر می‌سازد با اطمینان، کارایی و کاهش اثرات زیست‌محیطی کار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =