امداد خودرو ایران

مشترکین طلایی با افزوده شدن هرستاره، علاوه‌بر دریافت خدمات قبلی مشتریان، از خدمات ویژه هر ستاره افزوده شده نیز بهره‌مند می‌شوند.

شرکت امدادخودرو ایران با بهره‌برداری از سامانه‌ای هوشمند و پیشرفته و بهره‌مندی از شبکه گسترده امدادرسانی بالینی و حمل در سراسر کشور و همچنین به پشتوانه برخورداری از بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز پاسخگویی و امداد کشور به سرشماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و به‌کارگیری امدادگران و کارشناسان خبره، به‌صورت شبانه‌روزی و بدون محدودیت و فارغ از نوع خودرو، مدیریت امور عملیات امدادرسانی را در سراسر کشور با هدف ارتقای رضایت مشتریان برعهده دارد.

وقتی از امدادخودرو ایران سخن می‌گوییم، سخن از ارائه خدمات شبانه‌روزی در تمام ایام کاری و تعطیل، پوشش سراسری ۱۲۴۳ شهر در ۳۱ استان کشور و ۲۰۰ هزار کیلومتر با ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۱۳ پایگاه امدادی در سطح کشور است که به‌صورت بلامنازع، رتبه نخست خدمات پس از فروش وزارت صمت را در اختیار دارد.

درصورتی ‌که خودرو شما به‌علت نقص فنی یا سانحه متوقف شود و ادامه حرکت آن با احتمال بروز سانحه یا زیان برای خودرو، راننده و سرنشینان همراه باشد، در هر زمان از شبانه‌روز و در هر نقطه از کشور که امکان دسترسی با خودرو امدادی از طریق راه‌های تعریف‌شده میسر باشد، ناوگان امدادی برای رفع ایراد یا حمل خودرو به‌محل توقف خودرو اعزام خواهد شد.

امدادخودرو ایران؛ از «سرویس در محل» و «کارت طلایی» تا «امداد باتری»

مزایای کارت طلایی امدادخودرو ایران

در کنار آرامش خاطر مشتریان برای دریافت خدمات مطمئن شبانه‌روزی در محل مورد نظر، خدمات ویژه‌ای نیز برای انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای و خدماتی نظیر پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت به‌بدنه خودرو و پوشش زیان ناشی از حوادث و سرقت خودرو و شکست شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کلی یا خسارت‌های بیش از ۶۰ درصد، حمل رایگان و شبانه‌روزی خودرو به‌نمایندگی‌های منتخب گروه صنعتی ایران‌خودرو، انتقال رایگان سرنشینان خودرو آسیب‌دیده به‌نزدیک‌ترین شهر، تعمیرات سبک در محل و تامین قطعات استاندارد و تضمین کیفیت خدمات ارائه‌شده در سراسر کشور، شامل دارندگان کارت طلایی می‌شود. سطوح اشتراک طلایی شامل تک‌ستاره، تک‌ستاره پلاس، دوستاره، سه‌ستاره و چهارستاره است.

مشترکین طلایی با افزوده شدن هرستاره، علاوه‌بر دریافت خدمات قبلی مشتریان، از خدمات ویژه هر ستاره افزوده شده نیز بهره‌مند می‌شوند. دریافت اشتراک طلایی یا تمدید آن از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ یا وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین از طریق تمام نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور در دسترس مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو است.

امدادخودرو ایران؛ از «سرویس در محل» و «کارت طلایی» تا «امداد باتری»

صرفه‌جویی در وقت با استفاده از خدمات «سرویس در محل»

استفاده از خدمات خودرویی در محل، می‌تواند نگرانی و استرس رسیدن به‌موقع به‌محل کار را کاهش دهد. با برنامه‌ریزی و دریافت به‌موقع خدمات «سرویس در محل» می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات فنی خودرو پیش‌گیری کرد. این خدمات، تمام نیازهای مربوط به‌سرویس خودرو را به‌صورت حرفه‌ای و با کیفیت، در محل و زمان دل‌خواه مشتریان ارائه می‌دهد. «سرویس در محل» این امکان را به‌مشتریان می‌دهد که خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را در محل و زمان مورد نظر خود به‌انجام برسانند. آن‌ها با دریافت این خدمت، از تردد در مسیرهای پرترافیک شهر و گرما نیز به‌دور خواهند بود.

استفاده از قطعات استاندارد و تضمین آن از سوی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، این امکان را نیز به‌مشتریان داده است تا علاوه‌بر نظارت بر فرآیند کار، از کیفیت قطعات استفاده‌شده نیز اطمینان حاصل کنند. از سوی دیگر، فعالیت شرکت امدادخودروایران، هم‌راستا با نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده و تمام تجهیزات و قطعات مورد استفاده با ضمانت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو انجام می‌پذیرد.

امدادخودروایران نیز با به‌کارگیری نیروی متخصص، خدمات ارائه‌شده از سوی امدادگران این شرکت را برای مشتریان تضمین می‌کند. امدادگران امدادخودروایران علاوه‌بر انجام تعمیرات و انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو، با ارائه نکات فنی به‌روز، برای نگه‌داشت و طول عمر هرچه بیشتر خودرو، مشتریان را در جریان این نکات قرار می‌دهند. اگر مالک یکی از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو هستید، از طریق تماس با همان شماره ۰۹۶۴۴۰ یا وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌های بسپر و ایساکو می‌توانید از خدمات «سرویس در محل» این شرکت استفاده کنید.

امدادخودرو ایران؛ از «سرویس در محل» و «کارت طلایی» تا «امداد باتری»

خدمات ۲۴ ساعته امدادباتری توسط امدادخودرو ایران

داشتن خودرو و سفر با آن می‌تواند برای همه ما خاطره‌انگیز باشد؛ اما گاهی اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای غافلگیرمان می‌کند که آرامش و شیرینی سفر را به‌کام‌مان تلخ می‌کند. استارت نخوردن خودرو و خالی شدن باتری یکی از این موارد است. برای رفع این دغدغه، امدادخودروایران با ارائه خدمات ۲۴ ساعته برای تعویض باتری، خدمتی تحت‌عنوان «امداد باتری» را در سبد خدمات خود تعریف کرده است تا در هر ساعت از شبانه روز و در هر کجای کشور که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن، باتری خودرو را تعویض کنید. امدادگران امدادخودرو ایران، در هر ساعت از شبانه‌روز و در کمترین زمان، برای تعویض و نصب باتری، در سراسر کشور آماده خدمات‌رسانی به‌مشتریان هستند.

در این راستا، تیم تخصصی امدادخودرو ایران، با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و به‌روز، قادر است به‌سرعت سیستم برقی خودرو و نیاز به‌باتری را تشخیص داده و راه‌های لازم برای رفع آن را ارائه دهد. به‌این ترتیب، باتری خودرو با کمترین قیمت بازار به‌همراه تست رایگان سیستم برقی (قبل و بعد از تعویض باتری) با بهترین کیفیت باتری‌های موجود در بازار در محل مورد نظر مشتری تعویض می‌شود. بدیهی است یکی از عوامل مهم در خرید باتری خودرو، گارانتی آن است که باید مدنظر و توجه مشتریان قرار گیرد.

به‌این منظور، ارائه باتری اصلی هولوگرام‌دار با برند سپاهان و گارانتی ۲۰ ماهه از تاریخ نصب توسط شرکت امدادخودرو ایران به‌مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص در باتری، از خدمات و پشتیبانی این شرکت بهره‌مند خواهند بود. گفتنی است امدادخودروایران با تجهیز باتری استاندارد در سبد امدادی امدادگران این شرکت، امکان تامین و تعویض و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته این خدمت را برای همه خودروها در سراسر کشور فارغ از برند خودرو فراهم کرده است.

ارائه باتری‌های اصل و استاندارد این اطمینان را برای مشتریان فراهم کرده تا با خاطری آسوده باتری مورد نیاز خودرو خود را تهیه کنند. مشتریان قادر هستند اصالت باتری خریداری‌شده از امدادخودرو ایران را در سامانه رهگیری از سایت وزارت صمت پیگیری کنند. همان‌طور که اشاره شد، امدادخودرو ایران با بهره‌گیری از مشاوران فنی و متخصص در مرکز پاسخگویی این شرکت با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، آماده پشتیبانی و خدمات‌رسانی به‌مشتریان در سراسر کشور هستند.

برای دریافت خدمت «امداد باتری» از شرکت امدادخودرو ایران نیز مشتریان می‌توانند با همان شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب‌سایت‌های www.۰۹۶۴۴۰.com و www.sale.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

آخرین اخبار