همکاری «فوکس» و «مرسدس‌بنز» در بخش خدمات

بزرگ‌ترین تامین‌کننده مستقل روانکار جهان مستقر در شهر مانهایم آلمان شراکت استراتژیکی را با هدف ایجاد تحول در خدمات پس از فروش خودرو با بخش خدمات مشتریان و قطعات بین‌المللی مرسدس‌بنز منعقد کرده است.

این توافق‌نامه که روز 28 مارس (9 فروردین) امضا شد، نشان‌ از برداشتن یک گام مهم در پیشرفت فناوری، کیفیت و مسئولیت در صنعت خودرو دارد.

این اتحاد قرار است استانداردهای روغن خودرو را با ارائه راه‌حل‌های سفارشی که به طور خاص برای مشتریان مرسدس‌بنز طراحی شده است، مجددا تعریف کند.

هر دو شرکت تخصص خود را برای توسعه راه‌حل‌های پیشرفته‌ای که عملکرد خودرو، کارایی و پایداری محیط زیست را بهبود می‌بخشد، به کار خواهند گرفت.

آندریاس یورگ، مدیر بخش خدمات و قطعات گروه مرسدس‌بنز گفت: «در خدمات مشتریان و قطعات بین‌المللی مرسدس‌بنز، اولویت اصلی ما ارائه بالاترین سطح رضایت مشتری، مراقبت واقعی از وسایل نقلیه آنها با ارائه محصولات با عملکرد بالا، نوآورانه و پایدارتر است. همکاری استراتژیک ما با فوکس یک فرصت هیجان‌انگیز برای افزایش تعهد ما به مشتریان خود با همکاری در فناوری‌های نوآورانه است که آینده حمل‌ونقل و تجربه مشتریان را شکل می‌دهد.»

استفان فوکس، مدیر این شرکت خصوصی گفت: «از هماهنگ شدن نیروها به خدمات مشتریان و قطعات جهانی مرسدس بنز برای عبور از مرزهای فناوری خودرو، هیجان‌زده هستیم. شرکت ما سابقه طولانی در همکاری با مرسدس بنز دارد که مهمترین آن به عنوان شریک اصلی برنامه روغن اصلی است. ما با هم به سمت توسعه راه‌حل‌های روانکاری کار خواهیم کرد که نه‌تنها عملکرد و قابل اطمینان بودن خودرو را افزایش می‌دهد، بلکه نظارت بر محیط‌زیست را نیز ارتقا می‌بخشد.»

علاوه‌بر تلاش‌های مشترک در توسعه فناوری، فوکس تعهد داده است برای خدمات بین‌المللی به مشتریان و تامین قطعات مرسدس‌بنز نیز ابتکارات بازاریابی و برنامه‌های آموزشی مشترکی را برای افزایش آگاهی درمورد اهمیت راه‌حل‌های حمل‌ونقل پایدار انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =