عطر جدید «نیسان»

نیسان همزمان با برگزاری مسابقه آینده فرمول E در شانگهای، از جدیدترین مجموعه عطر خود رونمایی کرد. این بار عطر جدید این خودروساز با رایحه لاستیک عرضه می‌شود.

نیسان با یک آزمایشگاه عطر در شانگهای همکاری کرد تا این عطر را تولید کند. ترکیب دقیق آن ناشناخته است، اگرچه Top Gear ادعا می‌کند ذرات واقعی تایر در ساخت آن استفاده شده است؛ بله درست خواندید؛ این خودروساز به‌تازگی از جدیدترین مجموعه عطرهای خود رونمایی کرده که تنوع آن در نوع خود عجیب و خاص است.

البته باید گفت ترکیب دقیق این عطر ناشناخته است. این عطر جدید همچنین بوی شکوفه‌های گیلاس می‌دهد. ژاپن به خاطر شکوفه‌های گیلاس که در بهار شکوفا می‌شوند، شهرت جهانی دارد.

با اینکه عطر جدید نیسان یک ترکیب عجیب و غریب و تعجب‌آور دارد اما این رایحه یک عطر واقعی محسوب می‌شود.

نیسان برای نامگذاری این عطر از عبارت Smell My Dust استفاده کرده است. احتمال می‌رود عطر جدید نیسان به طور گسترده توزیع نشود و دسترسی به آن دشوار باشد. نیسان توضیحی درمورد نحوه‌ی خرید آن نداده است اما معرفی این عطر با مسابقه‌ی فرمول E که قرار است اواخر این هفته در شانگهای برگزار شود، هم‌زمان است.

نیسان امسال در فرمول E عملکرد خوبی داشته است و با کسب ۶ جایگاه در سکو و یک پیروزی در مسابقات، درحال‌حاضر مقام سوم جدول رده‌بندی کلی را به خود اختصاص داده است به‌همین‌دلیل این تیم تصمیم گرفت جشن بگیرد.

Smell My Dust اولین عطر با برند نیسان نیست. در وب‌سایت Nissanperfume.com کلکسیونی از رایحه‌ها و خوشبوکننده‌های خودرو ازجمله عطرهایی مانند Armada، GTR ،Patrol و 350Z وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =