کد خبر: 96844
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

اخبار این هفته درباره وانت‌ها داغ است

هفته وانت‌بارها اخبار این هفته درباره وانت‌ها داغ است و یک از مهم‌ترین‌ها، خبری است کوتاه به همراه عکسی کم کیفیت از نسل جدید مزدا BT-50 2016 است که در وب‌سایت‌های مختلف نشر یافته و طبق این نوشته‌ها این مزدای بارکش قرار است از اتصالات و پلات فورم فورد رنجر استفاده کند. هودهای بزرگ‌تر، کاسه‌های چراغ کوچک‌تر به همراه پنجره مشبک رادیاتور در کنار خطوطی که به زبان طراحی کودو که خاص مزدا است نزدیک‌اند باعث شده تا وانت بزرگ مزدا جلوه ای زیبا و قدرتمند داشته باشد. احتمال می‌رود مزدا در ازن مدل از دو موتور قدرتمند یکی ۲٫۲ لیتری با ۱۵۸ اسب بخار و دیگری ۳٫۲ لیتری با ۱۹۷ اسب بخار قدرت استفاده کند. به نظر می‌رسد تا تابستان ۲۰۱۶ برای تولید این خودرو باید صبر نمود. قرار است مزدا این خودرو را در اقصی نقاط جهان از جمله تایلند، استرالیا و آفریقای جنوبی بفروشد اما برنامه ای برای ورود این مدل به بازار آمریکا ندارد.
[caption id="attachment_114933" align="aligncenter" width="480"]Mazda BT-50 Mazda BT-50[/caption]
کمپانی هوندا در آینده نزدیک از وانت بزرگ خود ریجلاین رونمایی می‌کند. جاسوسان صنعتی با انتشار عکس‌هایی از این مدل فاش کردند که برنامه هوندا برای تولید ریجلاین جدی است و هوندا قصد دارد با ارائه این مدل شوکی به این رده از بازار وارد نماید. درخصوص مشخصات این مدل اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به نظر می‌رسد کلیت ریجلاین از آخرین مدل پیلوت به عاریت گرفته شده است. موتور ۳٫۶ لیتری، یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم ۴ چرخ متحرک از جمله مشخصات فنی خودروست و ظاهر خودرو رو نیز به نظر به نسل جدید CR-V نزدیک است. نسل جدید ریجلاین به احتمال فراوان تا پایان سال و یا ابتدای سال ۲۰۱۶ به بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.
[caption id="attachment_114929" align="aligncenter" width="765"]Honda Truck Honda Truck[/caption]
شرکت استرالیایی هولدن که از زیرمجموعه‌های جنرال موتورز است به‌زودی از فیس لیفت وانت‌بار بزرگ و پرطرفدار خود کلرادو Z71 رونمایی می‌کند. رینگ‌های ۱۸ اینچی، کاپوت تیره، تایرهای آج‌دار و چراغ‌های جدید از جمله ویژگی‌های کلرادو است که همراه با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و یک موتور دوراتکس دیزلی با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتون متر گشتاور به خریداران تحویل می‌گردد.
[caption id="attachment_114923" align="aligncenter" width="765"]Holden Colorado Holden Colorado[/caption]
دست‌آخر اینکه کمپانی فورد هم به‌تازگی از نسخه ای پیشرفته از فورد F150 کرده که حاصل کار بسیار جالب‌توجه است. این مدل که با نام F-150 Halo Sandcat و با کد M 552 عرضه می‌شود از موتور ۳٫۵ لیتری سری اکوبوست، فنرهای تخت Deaver و رینگ‌های آفرود و تایرهای ۱۷ اینچی بهره می‌برد و با گلگیرهای بزرگ‌تر و سیستم اکسل عقب شناور تجهیز شده است. این خودرو می‌تواند مرکز فرماندهی فضایی شما باشد چراکه با نشستن در صندلی‌های عقب و استفاده از سیستم سرگرمی طراحی شده می‌تواند از بازی Halo 5: Guardians لذت ببرید. فورد عقیده دارد این مدل یک تراک عالی است و می‌تواند همه مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد.
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]f-150- f-150-[/caption]
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]f-150- f-150[/caption]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =