کد خبر: 182680
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

معاون برنامه ‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: تا پایان مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تولیدات کل گروه از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه تولید عبورکرده و نزدیک به ۴۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش اخبار خودرو ،محمد قربانی اظهارکرد: کل تولید محصولات گروه سایپا تا پایان شیفت کاری هشتم آبان ۹۵ از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه گذشته و این در حالی است که در پنج سال گذشته این میزان تولید در مدت مشابه مسبوق به سابقه نبوده است.

معاون برنامهریزی جامع تولید گروه سایپا تصریحکرد: تا پایان مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تولیدات کل گروه بالغ بر ۴۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تاکیدکرد: تحقق برنامهها نشاندهنده این است که گروه سایپا برنامههای خودرا واقعبینانه تنظیم کرده و تمامی برنامهها براساس رسیدن سایپا به نقطه سودآوری پیشبینی شده است و امیدوارم با تحقق این برنامهها سایپا بتواند از تمام ظرفیتها در جهت حفظ منافع ذینفعان حداکثر بهره لازم را ببرد.

قربانی گفت: گروه خودروسازی سایپا حدود ۱۹ محصول سواری و تجاری سنگین و نیمهسنگین دستی و اتوماتیک  را با مشارکت و همکاری پنج خودروساز خارجی کیاموتورز، گروه رنو، گروه برلیانس، چانگان و زوته تولید می کند و این موضوع نشاندهنده تعهد گروه سایپا به نیاز و مطالبات مشتریان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =