کد خبر: 186024
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

طبق اعلام شرکت ایرتویا، راوفور مدل ۲۰۱۷ به بخشنامه جدید این شرکت اضافه شد. روفور مدل ۲۰۱۷ در شرایط جدید فروش به صورت تحویل فوری و با ۳ تیپ T2-G ، T3-V و T3-E که به لحاظ فنی و موتوری یکسان هستند و فقط از نظر آپشنی متفاوتند، به چشم می‌خورد.

به گزارش اخبار خودرو ،  در شرایط فروش جدید ایرتویا، روفور مدل ۲۰۱۷ در ۳ تیپ با شروع قیمت از ۲۳۳ میلیون تومان (برای مدل پایه در این بخشنامه) و با تسهیلات تا سقف ۱۰۵ میلیون تومان (برای مدل فول در این بخشنامه) قابل ارائه است.

خریداران در صورت خرید نقدی هر کدام از ۳ تیپ موجود روفور ۲۰۱۷ می‌توانند از هدیه ویژه یک سال بیمه بدنه رایگان بهره‌مند شوند. همچنین شرایط اقساطی متنوعی در این بخشنامه به شکل ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه برای هر ۳ تیپ خودروی روفور ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است.

از دیگر موارد موجود در این بخشنامه، شرایط فروش جدید خودروی ژاپنی پریوس تیپ T1 مدل ۲۰۱۷ است که علاقه‌مندان در صورت خرید نقدی می‌توانند از تخفیف ۳٫۵ میلیون تومانی بهره‌مند شوند یا در صورت انتخاب شرایط فروش اقساطی با پیش‌پرداخت ۸۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۲ ماهه بدون کارمزد اقدام به خرید این خودرو کنند.

شرایط فروش دیگر تیپ‌های خودروی پریوس ۲۰۱۷ به قوت خود باقی است، ضمنا خریداران این شرکت می‌توانند لکسوس Nx مدل ۲۰۱۶ را به دو صورت نقدی و اقساطی تهیه کنند که در صورت انتخاب پرداخت نقدی از تخفیف نقدی ۹ میلیون تومانی و در صورت انتخاب روش اقساطی از ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون کارمزد با بازپرداخت ۱۰ ماهه بهره‌مند خواهند شد.

همچنین مدل‌های۲۰۱۷ خودروی لکسوس NX200T بنزینی و NX300h هیبرید در این بخشنامه با شرایط بسیار جذاب نقدی و اقساطی با مبلغ تسهیلات تا سقف ۱۱۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۲ ماهه موجود است.

شرکت ام‌جی بدون تغییر نسبت به هفته‌های گذشته در جداول فروش خود همچنان فروش اقساطی خودروهای MG GS و MG6 را ادامه می‌دهد و MG GT نیز به لیست فروش این شرکت اضافه شده است.

همچنین در این طرح خودروهای این شرکت با دریافت ۵۰ درصد قیمت خودرو به‌عنوان پیش‌پرداخت و مابقی طی ۱۲ فقره قسط بدون دریافت کارمزد قابل خرید خواهد بود.

محصولات شرکت ام‌جی را نیز با شرایط اقساطی بدون بهره به شرح جدول زیر می‌توان خریداری کرد. تاریخ تحویل این خودروها به‌ترتیب ۲۱ روزه یا فوری است. از سوی دیگر شرکت آرین موتور پویا با آغاز فروش اقساطی خودروی ASX 2017 این خودرو را اسفند ماه تحویل می‌دهد و خودروی اوتلندر مدل ۲۰۱۷ به‌صورت تحویل فوری در نظر گرفته شده است. سایر خودروهای این شرکت با تحویل‌ ۴۵ روزه به فروش می‌رسند.

همچنین شرکت رامک خودرو عامل فروش خودروهای سانگ‌یانگ کره که فقط تیوولی را بدون بهره به‌فروش می‌رساند، کوراندو را نیز به جداول خود اضافه کرده است.

شرکت پرستوی آبی ارگ،‌ عامل فروش خودروهای شرکت راین خودرو شرایط فروش اقساطی بدون بهره را برای وولکس و راین وی ۵ اعلام کرده است.

در این طرح پیش‌پرداخت را در یک مرحله و به مقدار حدود ۵۵ درصد قیمت خودرو به شرح جدول زیر دریافت می‌دارد. تعداد اقساط نیز ۱۲ ماهه است که طی ۴ فقره چک از مشتریان دریافت می‌شود.

منبع : روزنامه دنیای خودرو

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
    من رافور مدل ۲۰۱۷ روخریدم میگن تحویل فوری ولی ۲ ماه طول کشید تا دادن. وقتی تحویل گرفتم توی ماشین نه خبری از کپسول اتش نشانی بود نه جعبه کمک های اولیه و حتی مثلث خطر هم نبود در حالیکه توی پراید هم داره ولی توی رافور فول ۲۰۱۷ حتی مثلث خطر هم نداره. واقعا متاسف شدم. الکی هم دارن پول بیخودی از مردم میگیرن. هم وسایلی که همراه ماشین هست رو تحویل مشتری نمیدن. شرکت میگه مثلث خطر و کپسول جز تعهدات ما نیست واقعا کهشما قضاوت کنید.......
  • Sohi ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    جای بسی تعجب است که شرکت مزبور با اعلان فروش فوری و دریافت همه پول ..... مینماید . در این شرکت کسی پاسخگو نبوده ، به تعهدات خود عمل نمیکند . شایسته است سایت هایی که خبر فروش را اعلام مینمایند نسبت به سوابق عاملهای فروش هم اطلاع رسانی نمایند . ضمنآ فعِلآ برای تحویل فروش فوری رافور قول سه ماهه به اینجانب داده اند که ممکن است آن شرکت به آن پایبند نباشد .
  • علی ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    خوب نیست
  • Sohi ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
    شرکت ایرتویا با مسئولینی ... پس از چهار ماه ازفروش فوری رافور و دریافت تمام وجه هنوز با وعده های دروغین و سرخرمن باعث بی اعتباری آن شرکت گردیده ، از انجام تحویل خودرو و شماره گذاری آن عاجز میباشند.
  • امیر ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    بعد از چهار ماه هنوز نگرفته ام . نمی دانم بعد از این مدت چه خوردویی تحویل میگیرم. امیدوارم خوب باشد
  • لیلا ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    اوایل شهریور ماه در شرکت ایرتویا ،رفور ثبت نام کردیم که گفتند تحویل ۳۰ روزه است که بعد معلوم شد ۳۰ روز کاری یعنی روزهای پنج شنبه و جمعه و عاشورا و تاسوعا چزو اینها نیست حالا قبل از تحویل خودرو تماس گرفته اند و از ما ۱۲ میلیون دیگر طلب کرده اند که فوری به حساب ایرتویا بریزیم در حالیکه با ما قیمت را تمام کرده بوده اند ولی چون قراردادها همیشه یکطرفه و به نفع شرکت می باشد دستمان به هیچ جا بند نیست واقعا ناراحت شدیم چون واقعا مشتری مدار نیستند. جالب اینکه زیر بخشنامه های ایرتویا نوشته مواظب نیش فروشندگان غیر رسمی باشید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =