شرکت VentisUnion AMG نماینده رسمی ایساکو در روسیه، در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای روسیه حضور یافت

به گزارش اخبار خودرو ، نمایشگاههای اتومکانیکا هر ساله در کشور های مختلف برگزار می شود که حدود ۳۰% از غرفه داران آن، نمایندگی ها، ۴۰% تعمیرگاهها ، ۱۵% تولیدکنندگان و ۵% سایر افراد می باشند.

حضور شرکت ونتیس یونیون ، در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای روسیه

روسیه به عنوان یکی از وسیع ترین و پرجمعیت ترین کشورهای دنیا ، نمایشگاههایی که برگزار می کند معمولا از تمامی کشور های آسیایی ، امریکایی و اروپایی بازدیدکننده دارد و به همین دلیل امسال برگزاری این نمایشگاه بر عهده کشور روسیه گذاشته شد.

از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال اتومکانیکا که توسط شرکت ITEMF EXPO برگزار شد، حضور نماینده رسمی ایساکو در کنار بیش از ۳۰۰۰ شرکت از ۷۳ کشور دنیا بود. عباس میرزایی قاضی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت ونتیس یونیون در گفتگو با خبرنگار ایران گفت: حدود ۵ سال بود بنا به دلالیلی ایساکو در روسیه نماینده رسمی نداشت که خوشبختانه با توافقاتی که بین شرکت ونتیس یونیون و ایساکو به وجود آمد توانستیم ارائه خدمات ایساکو در روسیه را در قالب نمایندگی رسمی احیا کنیم و با شرکت در این نمایشگاه شرایط را برای معرفی محصولات با کیفیت ایرانی به دنیا فراهم کنیم تا صنعت ، کالا و محصولات ایرانی را در بالاترین سطح ممکن در دنیا به نمایش بگذاریم.

شایان ذکر است این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی مسکو (Expo center) برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =