کد خبر: 20854
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

داستان پورشه سواری بازیکنان پرسپولیس برای این باشگاه دردسر ساز شده است به طوری که چندی وقتی است دیگر از این خودروهای گران قیمت در تمرین پرسپولیس دیده نمی شود.

به گزاش دنیای خودرو به نقل از جام نیوز، می‌دانیم و شاید هم خیلی‌ها بدانند که سال گذشته پرسپولیس به چند بازیکن جدید خود اتومبیل داد تا مقداری از مبلغ قرارداد را اینگونه پاس کند.

 آن پورشه‌های رنگارنگ در مدل‌های کاین یا پانامرا که به چند بازیکن گرانقیمت پرسپولیس دادند تا امضا و اثر انگشت بزنند پای برگه‌ای که قراردادشان بود و سندی برای یک فصل حضورشان در ترکیب سرخ ها. سال گذشته تمام شد و امسال از راه رسید.

 تفاوت این 2 سال برای پرسپولیس در این بود که دیگر خبری از پورشه یا بنز و بی‌ام‌و نشده که نشده. علی فتح الله زاده در مصاحبه‌ای به رویانیان تاخته و مدعی شده او هنوز به بازیکنان اتومبیل‌های گرانقیمت می‌دهد.

 آن هم در روزهایی که این 2 مدیر در رسانه ملی رفیق یکدیگر هستند اما وقتی کنار هم نیستند می‌شوند دشمن درجه یک هم. همین مصاحبه فتح الله زاده دلیلی شده تا رویانیان و بازیکنان پرسپولیس بر سر او خراب شوند و انواع و اقسام مصاحبه‌ها را علیه‌اش انجام بدهند. این مصاحبه‌ها اما دلیلی نمی‌شود تا نگوییم پرسپولیسی‌ها سال گذشته با چند بازیکن به شرط اعطای اتومبیل قرارداد بستند اما می‌خواهیم بررسی کنیم وضعیت فعلی آنها را.

 شاید پورشه‌ها را فروخته‌اند و با اتومبیلی جدید به تمرین می‌آیند و شاید هم اصلا پورشه‌ای در کار نبوده. در روزهایی که بحث پورشه بازیکنان پرسپولیس نقل محافل فوتبالی شده با هم مرور می‌کنیم اتومبیل فعلی آنها و به یک نکته جالب می‌رسیم. در تیم فعلی پرسپولیس، هیچ بازیکنی پورشه ندارد و اگر یک پورشه سوار پیدا کنید باید از مدیران این باشگاه جایزه بگیرید. این هم وسیله نقلیه فعلی بازیکنان پرسپولیس، خیلی از آنها اصلا اتومبیل ندارند و خیلی‌های دیگر چندین و چند مسافر همیشگی دارند. پورشه‌ها البته شاید در پارکینگ منازلشان خاک می‌خورند!

 بازیکن          نوع اتومبیل

نیلسون کوره‌آ   با آژانس به تمرین می‌آید

رضا محمدی      پژو 206

سیدجلال حسینی  هیوندای

محسن بنگر        اتومبیلش را فروخته اما با آزرای همسرش سر تمرین می‌آید

حسین ماهینی   اتومبیل خود را فروخته و مسافر همیشگی سیدجلال است

محمدرضا خانزاده  پژو 206

رضا نورمحمدی        لکسوز مشکی

رضا حقیقی      هیوندای

مهرداد کفشگری   پژو 206

هادی نوروزی        پژو

پیام صادقیان   اتومبیل ندارد و همراه سیدجلال در تمرین حاضر می‌شود

سیدمهدی سیدصالحی  پژو 206

غلامرضا رضایی  اتومبیل ندارد و آژانس سوار است

قاسم دهنوی   جنسیس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

آخرین اخبار