کد خبر: 213315
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

معاون بازاریابی فروش ایران خودرو با بیان این که اجرای روش های متنوع و جامع برای فروش محصولات یکی از مسیرهای افزایش رضایتمندی مشتریان و فراهم کردن امکان خرید کالای ایرانی است تاکید کرد: ایران خودرو در سال حمایت از کالای ایرانی برنامه های متنوعی را برای خرید محصولات به اجرا خواهد گذاشت.

به گزارش « اخبار خودرو »،مصطفی خان کرمی با تشریح برنامه های فروش ایران خودرو در سال ۹۷، اعمال تخفیف خرید کالای ایرانی را از جمله مشوق های خرید محصولات ایران خودرو دانست و اظهار کرد:‌ با مطالعه و بررسی بازار و نیازسنجی از مشتریان برنامه های فروش را منطبق با خواست و سلیقه آنان به اجرا می گذاریم.

 

وی افزود:‌ طرح های فروش را متناسب با بودجه مشتریان در نظر می گیریم و در این راستا برنامه های فروش اقساطی و اعتباری را طرح ریزی می کنیم تا همه گروه های درآمدی موفق به خرید محصولات ایرانی ایران خودرو شوند.

 

خان کرمی طرح های پیش فروش را از جمله طرح های فروش محصولات ایران خودرو نام برد و گفت: در پیش فروش هایی که به صورت سرمایه گذاری پیشنهاد می شود امکان مشارکت مشتریان در فرآیند تولید محصول ایجاد می شود.

 

وی درعین حال تصریح کرد: پرواضح است که ایران خودرو نیز از مشارکت های مردمی در طرح های تولید بهره مند می شود. با این روش بازگشت سرمایه مشتریان تا موعد تحویل خودرو کاملا تضمین شده است.

 

خان کرمی افزود:‌ در طرح های پیش فروش عادی نیز امکان برنامه ریزی مالی بهتری را برای مشتریان فراهم می کنیم.

 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: علاوه بر فروش های نقدی که محصول با قیمت قطعی به دست مشتریان می رسد، فروش اقساطی و اعتباری را نیز به اجرا می گذاریم که با اعمال شرایط منعطف، علاوه بر شناور بودن مبلغ پیش پرداخت، مشتریان قادر هستند زمان بازپرداخت اقساط را براساس شرایط مالی خود انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    اگه فروش خودرو براساس در امد مردم باشه همه میتونن از ایران خودرو بخرند این بهترین طرح فروش هستش در خارج هم اینجوریه
  • علي محمد ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    تو که راست میگی جان خودت عزیزم مردم را چه فرض کردین چند تا خودرو از رده خارج که مشتری ندارد را اعلام فروش میکنید بقیه رو با کمک دلالانتون یعنی نمایندگی ها با عرضه محدود به چند میلیون قیمت میفروشید. شما به فکر جیب خودتونید .دم از مردم نزنید که حالمون رو بهم زدید
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    چرا تحویل فروش فوری ندارید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =