سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته، ۵ تا ۸ شهریور با حضور خودروسازان خصوصی و واردکنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از فارس ، علیرضا صدرزاده مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته در این مورد اظهار داشت: در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا به عنوان تنها تولیدکننده داخلی در کنار تعدادی از خودروسازان خصوصی و واردکنندگان خودرو حضور دارد.

به گفته وی، در این نمایشگاه جدا از سالن های سرپوشیده، 700 متر نیز در فضای باز جانمایی شده است.

وی تصریح کرد: در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، لابی سالن فردوسی با متراژ 700 متر به رامک خودرو، سالن بهار با متراژ 600 متر به شرکت‌های مدیاموتورز و جیلران، سالن ابوسعید با متراژ 600 متر به آرین موتورز و دیار خودرو، سالن انوری با 600 متر به کرمان موتور، تالار بی1 با متراژ 150 متر به مرتب خودرو، هشت ضلعی نمایشگاه با متراژ 300 متر به مدیران خودرو و سالن مولوی با متراژ 600 متر به گروه خودروسازی سایپا اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، ویژگی اصلی نمایشگاه امسال حضور 3 برابری قطعه‌سازان داخلی و خارجی است و جزئیات حضور قطعه‌سازان در خبرهای تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =