بریجستون دست‌به ابتکار زده و نخستین تایرهای چهارفصل خود به‌نام DURAVIS را برای سگمنت سبک از کامیونت‌های باری معرفی کرده، این اولین‌بار است که بریجستون برای وسایل‌نقلیه اقدام به معرفی تایرهای چهارفصل می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بریجستون دست‌به ابتکار زده و نخستین تایرهای چهارفصل خود به‌نام DURAVIS را برای سگمنت سبک از کامیونت‌های باری معرفی کرده، این اولین‌بار است که بریجستون برای وسایل‌نقلیه اقدام به معرفی تایرهای چهارفصل می‌کند. این تایرها ساختار ویژه‌ای دارند که علاوه‌بر تحمل وزن و فشار بالاتر نسبت‌به تایرهای سواری امکان حرکت در شرایط آب‌وهوایی دشوار را هم برای راننده فراهم می‌آورند. استفاده از این تایر سالانه باعث می‌شود هم هزینه‌های نگهداری و هم مدت‌زمان نیاز به سرویس‌دهی خودروها کاهش پیدا کند. البته این محصول بین تایرهای دارای برچسب استاندارد یورو، درجه A را در چسبندگی روی سطوح بارانی و تاییدیه 3PMSF را دریافت کرده است. 

    ابتکار بریجستون برای کاهش هزینه‌های نگهداری
تایرهای جدید تراویس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان استفاده در کامیونت‌های کوچک و بزرگ را دارند و راننده‌های حرفه‌ای که می‌خواهند حداکثر بهره‌وری را در کسب‌وکار خود داشته باشند، در طولانی‌مدت می‌توانند با اطمینان از این تایرها استفاده کنند. قابلیت‌های هماهنگی با سطح خیس به‌کمک طراحی سطح رویی انجام می‌شود به این صورت که شکاف‌هایی برای انتقال آب با حجم بالا در آن درنظر گرفته شده است تا بتواند تخلیه آب حین حرکت را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کند. این طرح به بهبود عملکرد وسایل‌ حمل بار نیمه‌سنگین در شرایط برفی و یخبندان نیز کمک کند. حتی می‌توان به نشان سه‌قله‌برفی «3PMSF» این تایرها اشاره کرد که نشان‌ می‌دهد این تایرها نه‌فقط در شرایط خیس جاده، بلکه برای حرکت در فصل زمستان هم به کمک راننده می‌آیند. بریجستون برای دستیابی به این عملکرد از فناوری ترکیب مخلوط نانو سود جسته است. این فناوری باعث می‌شود پراکندگی سیلیس در سطح تایر در ابعاد نانو به بهترین شکل انجام شود.

   کمک به ناوگان‌ها برای حل بزرگ‌ترین چالش‌
با رشد روزافزون تجارت الکترونیک و تقاضا برای سریع‌تر رسیدن کالاها و همچنین مقررات مصرف سوخت در اتحادیه اروپا؛ ناوگان‌های فعلی با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. حال اما محصول جدید بریجستون به شکلی طراحی شده است که می‌تواند به کاهش هزینه‌های کلی نگهداری یک کامیونت در یک سال کمک کند. زیرا این تایرها از کناره‌های (سایدوال) محکمی بهره می‌برند که باعث می‌شود ضربه‌های واردشده را مهار کند. این موضوع نه‌تنها به کاهش آسیب مکرر تایر و افزایش هزینه‌های تعمیر کمک می‌کند بلکه باعث کاهش خرابی خودرو براثر آسیب‌های جانبی ناشی از مشکلات تایر می‌شود. همچنین این تایرها به خاطر چسبندگی بیشتر کمک می‌کنند که مصرف سوخت کامیونت تا ۳‌درصد کاهش پیدا کند.

   تنوع بیشتر برای کمک به افراد بیشتر
بریجستون دراویس چهارفصل را از آگوست سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد و سایزهای دیگر آن از سپتامبر عرضه می‌شود. از مجموع ۲۳سایز این محصول قرار است سه‌سایز برای کامیونت‌های متوسط (HRD) و پنج سایز برای کامیونت‌های با ظرفیت بالا (10PR) عرضه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =