کد خبر: 230687
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
نیسان قشقایی

به‌تازگی تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان قشقایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این کراس‌اوور ژاپنی قصد دارد رقبای خود را به‌زودی به چالش بکشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان قشقایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این کراس‌اوور ژاپنی قصد دارد رقبای خود را به‌زودی به چالش بکشد. نسل سوم نیسان قشقایی به‌خوبی استتار شده و نمی‌توان اطلاعات دقیقی از جزئیات آن را به دست آورد اما به‌نظر می‌رسد طراحی این کراس‌اوور به نسخه جایگزین نیسان ایکس‌تریل نزدیک باشد. نیسان به لطف به‌روزرسانی پلت‌فرم CMF برای نخستین‌بار از یک پیشرانه هیبرید برای کراس‌اوورهای خود رونمایی کرد البته این تولیدکننده ژاپنی به‌دنبال کاهش انتشار گازهای آلاینده موتورهای دیزلی خود است. 
شرکت نیسان پیش از این اعلام کرده بود نسخه تمام‌الکتریکی نیسان قشقایی تولید نخواهد شد و امکان استفاده از پلت‌فرم CMF-EV اتحاد رنو-نیسان برای خودرو نیسان آریا وجود دارد. 
پیش‌بینی می‌شود که برای نیسان قشقایی جدید دو پیشرانه هیبرید در نظر گرفته شود که یکی از آن‌ها مجهز به ePower system خواهد بود و دیگری از فناوری پلاگین-هیبرید میتسوبیشی بهره می‌برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =