شرکت ایتالیایی پیرلی از نسل جدید تایرهای Cinturato P7 رونمایی کرد. نسل پیشین این تایرها برای استفاده در فصل تابستان توسعه یافته بودند که هم در سطوح خیس و هم در سطوح خشک عملکرد بسیار مطلوبی داشتند.  ح

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت ایتالیایی پیرلی از نسل جدید تایرهای Cinturato P7 رونمایی کرد. نسل پیشین این تایرها برای استفاده در فصل تابستان توسعه یافته بودند که هم در سطوح خیس و هم در سطوح خشک عملکرد بسیار مطلوبی داشتند. 
حال پیرلی ضمن حفظ این ویژگی، نسل جدید Cinturato P7 را به قابلیت منحصر به‌فرد تطبیق‌پذیری با تغییرات دمایی و شرایط رانندگی مجهز کرده است. حتما می‌دانید میزان چسبندگی تایر متاثر از دماست. 
درصورت گرم یا سرد شدن هوا، شرایط مسیر نیز تغییر می‌کند که عملکرد تایر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. در مناطقی که آب‌و‌هوای ناپایداری دارند و بازه تغییرات دمایی در کوتاه‌مدت زیاد است، این امر بیشتر دیده می‌شود. 
پیرلی تایرهای Cinturato P7 را با هدف مقابله با این مشکل توسعه داده است. این تایرها دارای تکنولوژی و آج‌هایی با نوع خاص رزین‌های سیلیکونی هستند که میزان چسبندگی و عملکرد پلیمرهای به‌کاررفته را ارتقا می‌دهند.  پلیمرهای الاستیک از نظر شیمیایی به‌گونه‌ای تنظیم شده‌اند که با سیلیکون بر هم کنش داشته و نسبت به تغییرات دمایی واکنش نشان می‌دهند. در نتیجه ترکیب و توزیع بهتر اجزای سیلیکونی باعث می‌شود خصوصیات تایر بسته به وضعیت موجود تغییر و انطباق پیدا کند.  به‌طور‌خلاصه، تایرهای پیرلی Cinturato P7 اگر چه برای تابستان طراحی شده‌اند اما در صورت افت ناگهانی دما یا تغییر نوع مسیر میزان چسبندگی و عملکرد آن هنگام ترمزگیری کاهش نمی‌یابد. از این رو پیرلی معتقد است نسل جدید تایرهای Cinturato P7 سطح ایمنی عبور و مرور را افزایش می‌دهند. 
علاوه‌بر این شرکت پیرلی می‌گوید Cinturato P7 با نیم‌نگاهی به محیط‌زیست ساخته شده و اثرات منفی آن بر طبیعت کمتر خواهد بود. 
همچنین با توافقات انجام‌شده، محصولات برخی خودروسازان رده‌بالا با این تایرها به دست مشتریان خواهند رسید. تایر پیشرفته ایتالیایی‌ها با پهنای مختلف (بین 205 تا 275 میلی‌متر)، در سری‌های 40 تا 60، کدهای سرعت H، V، W و Y و همچنین برای رینگ‌های 16 تا 19 اینچی تولید خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =