تایرهای زمستانی Agilis میشلن

میشلن برای آرامش بخشیدن به اپراتورهایی که به دنبال بهینه‌سازی هزینه‌ها، افزایش ایمنی و کاهش تاثیرات مخرب بر محیط‌زیست هستند، تایرهای جدید زمستانی Agilis 3 را برای وسایل نقلیه تجاری سبک معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این تایرها با در اختیار داشتن فناوری سطح بالا که قبلا در این سگمنت از تایرها استفاده نشده بود، ایمنی بالایی را در جاده‌های مرطوب فراهم آورده‌اند که هم راندمان قابل‌توجهی در مصرف انرژی و هم دوام بالایی دارد. همان‌طور که مشخص است این تایر به‌منظور استفاده در ون‌هایی که برای تحویل کالا استفاده می‌شوند، کاربرد دارد. 

با استفاده از فناوری EverGrip در این تایرها عملکرد ترمزگیری با ایمنی بیشتری در سطوح خشک و تر جاده انجام می‌شود. برای افزایش عمر تایر، عمق تردهای آن ۱.۶ میلی‌متر بیشتر از اندازه‌های قانونی درنظر گرفته شده است.

براساس قوانین اروپا این تایر سطح A را برای ترمزگیری در سطوح غیر خشک اخذ کرده است. برای رسیدن به این سطح از عملکرد؛ میشلن از ترکیب خاص سیلیکا و کربن مشکی استفاده می‌کند.

کریس اسمیت، مدیر شعبه بریتانیا میشلن  گفت: «ما متعهد هستیم برای مشتری‌های خود محصولات جدیدی را تولید کنیم که بالاترین سطح ایمنی و عملکرد را در زمان عمر مفید خود داشته باشند. این دقیقا وظیفه‌ای است که باعث شد به طراحی و تولید آگیلیس۳ بپردازیم. این محصول در کنار اگیلیس‌کراس‌کلایمت و آگیلیس‌آپلین، قوی‌ترین طیف محصولات را در دنیا در اختیار اپراتورهای ون قرار می‌دهد تا باتوجه به نوع ماموریت و محیط کار اقدام به انتخاب یکی از این سه تایر کنند.»

این محصول هنگام عرضه در ۱۲سایز رایج عرضه می‌شود و به‌طور میانگین حدود یک‌کیلوگرم نسبت به نسل قبل خود سبک‌تر شده اما توان تحمل وزن آن برای هر تایر ۱۷کیلوگرم افزایش پیدا کرده است.

کاهش وزن محصول باعث می‌شود در روند تولید مواد اولیه کمتری استفاده و درنتیجه زیان کمتری به منابع طبیعی از طریق خروج ضایعات وارد شود. بنابرین میشلن با تولید این تایرهای جدید میزان انتشار دی‌اکسیدکربن را به‌طور میانگین ۱۰۰‌کیلوگرم در ۲۰‌هزار کیلومتر و مصرف سوخت را نیز در هر ۱۰۰کیلومتر ۱۲صدم لیتر کاهش می‌دهد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

آخرین اخبار