شرکت نفت بهران به‌رانندگان بدون تخلف جایزه می‌دهد

شرکت نفت بهران به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع روانکار در کشور با ایجاد چالشی جذاب، ‌57 دستگاه دوچرخه برقی به‌راننده‌های قانون‌مدار هدیه می‌دهد.

به‌گزارش «دنیای‌ خودرو» ‌در شرایطی که اغلب شرکت‌های تولیدی در دنیا بیش از هر چیز به‌فکر سود و منافع خود هستند، ‌شرکت نفت بهران در اقدامی جالب با هدف کاهش تخلفات رانندگی از یک سو و کاهش استفاده از خودرو شخصی در سطح شهرها چالشی را طراحی کرده است که در نهایت 57 برنده خواهد داشت. شرکت در این چالش نیز برای تمام رانندگان آزاد است و آن‌ها می‌توانند با ورود به‌سایت شرکت نفت بهران برای شرکت در آن ثبت‌نام کنند. 

کاربرانی که در این کمپین شرکت می‌کنند باید هنگام ثبت‌نام متعهد شوند که در مدت‌زمان اعلام‌شده برای انجام کمپین تمام قوانین و مقررات  راهنمایی‌ورانندگی را رعایت کنند و با انجام رانندگی صحیح و در نظر گرفتن حقوق دیگر سرنشینان و سایر خودروها از انجام هرگونه تخلف رانندگی خودداری کنند.

از نکات جالب کمپین شرکت نفت بهران برای کاهش تخلفات رانندگی و تشویق مردم به‌رعایت قوانین این است که اگر شخصی در این چالش شرکت کند و در نهایت برنده قرعه‌کشی شود، ‌باید خودرو خودش یا یکی از بستگان درجه اول او در طول مدت برگزاری چالش بدون خلافی باشد تا بتواند از جایزه تعیین‌شده که یک دستگاه دوچرخه برقی است، بهره‌مند شود.

بهرانی‌ها که می‌خواهند با این کار میزان تخلفات رانندگی را به‌سهم خود در جامعه کاهش دهند، تاکید کرده‌اند که در صورت برنده شدن فرد در قرعه‌کشی،‌ اگر حتی یک تخلف در برگه استعلام خلافی خودرو شخص برنده وجود داشته باشد، این فرد به‌صورت خودکار از لیست دریافت‌کنندگان  دوچرخه برقی حذف و نفر بعدی جایگزین او خواهد شد. 

درشرایطی که به‌روزهای اوج آلودگی هوا در کلانشهرها نزدیک می‌شویم، این اقدام شرکت نفت بهران برای ترویج رانندگی بدون تخلف و اهدای 57 دستگاه دوچرخه برقی به‌برنده‌ها، ‌علاوه‌بر اینکه می‌تواند به‌انضباط بیشتر شهرها کمک کند،‌ کاری ارزشمند برای تشویق مردم برای استفاده از دوچرخه به‌جای خودروهای شخصی محسوب می‌شود. آن هم در شرایطی که در بسیاری از شهرهای کشور به‌ویژه پایتخت، ‌به‌دلیل وجود شیب در مسیرهای جنوب به‌شمال، ‌استفاده از دوچرخه برای  افراد عادی کاری دشوار است و برقی بودن این نوع وسیله نقلیه می‌تواند انگیزه بیشتری را برای استفاده از وسایل نقلیه پاک در بین مردم ایجاد کند. 

برقی‌های دوچرخی که با افزایش قیمت‌ها امکان خریدشان برای اکثریت جامعه وجود ندارد و چالش بهران می‌تواند سرآغاز خوبی برای دیگر مجموعه‌های تولیدی کشور برای ایجاد انگیزه در میان مردم برای برخورداری از شهری منضبط و البته عاری  از آلودگی هوا باشد.

علاقه‌مندان به‌شرکت در این چالش می‌توانند با مراجعه به‌سایت شرکت بهران و ورود به‌بخش «شرکت نفت بهران به‌رانندگان بدون تخلف جایزه می‌دهد» در این کمپین ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =